Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Mevroi Kruim
Mijn honden eten alleen thuis, ik neem nooit iets mee. Ze eten sowieso al niet elke dag dus ze kunnen dat prima hebben.
En met winkelen laat ik ze lekker thuis, ze vinden er echt helemaal niks aan. Ja, behalve de dierenwinkel natuurlijk, en dan niet zozeer vanwege de etenswaren maar vanwege de konijntjes en cavia's  :P
Door danielle1980
ik voerde mijn honden wel als ik weg ging, overal, gewoon wat ze zouden moeten eten...
nu eten ze 1 keer per dag s avonds laat dus nu hoeft t niet meer.
maar zou geen probleem mee hebben...

minx heeft keer op het voetbalveld kippenpoot gehad...
nou daar kwamen wel reaties op :-X ;)
Door Golum
We zijn net terug uit Tjechië, voor de heenreis hadden we kvv mee. Op de terugreis een hele kip in 4en gesneden (grote kippen daar  :o). Het was 13 uur rijden en we vertrokken voor het ontbijt, dus tegen de middag had Gol echt honger. We zijn op een parkeerplaats gaan staan, theedoekje neergelegd en kippetje erop. Gol viel op de kip aan net toen een stel medetoeristen langsliepen.. Ze keken wel gek maar zeiden niets  ;D
Door Netty
eten thuis, maar ik heb wel met Tof lekker zitten snacken van een big Mac

lekker uitzicht op zee, en zij een hamburger en ik de rest  ;)
Door Rozemeijer
Als er tijd voor is voer ik gewoon. Laatst ook met de boot weggeweest en op een eilandje gaan BBQ-en. Voor Joey bij de supermarkt kippenpoten gehaald.......Deel van het vlees voor sate gebruikt.....rest gaat rauw naar Joey. Wij haten n.l. dat kluiven aan zo'n poot.......dus dat komt goed uit zo! Het was er best druk maar geen reacties gehoord.
Heb in zo'n gelegenheid ook eens zalmkop gegeven....dan krijg je wel reacties. Men gaat er dan gelijk van uit dat "een visser"die heeft laten liggen.....en is al gelijk boos. Als je dan zegt dat je dat zelf hebt gekocht en voert kijken ze wat eh....schaapachtig ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door