Naar aanleiding van de leuke verhalen ben ik het ook maar eens gaan proberen. Tot nu toe kregen ze het ei kapotgeslagen in de voerbak, zonder schil want die lieten ze altijd liggen.
Nou, Pike die komt daar vrolijk aangerent van ik krijg me toch wat lekkers! Hij snuffelt er even aan, kijkt me vervolgens aan met een blik van je bent niet goed bij je hoofd en loopt weer naar binnen ;D

Hij heeft zijn eitje liever geklutst ;D ;D
Armagnac daarentegen die rolde het eerst om en om met neus en poot, nam het toen voorzichtig op en liep ermee het gras in. Hij nam het helemaal in zijn bek om het héééél voorzichtig stuk te maken. Hij was zo voorzichtig dat het de eerste keer zo uit zijn bekkie floepte, gelukkig op het gras, het was nog heel. Een smalle opening erin gebeten en leeglikken! De schaal bleef helemaal schoongelikt achter. Die hoefde hij niet.
Zou Pike het misschien niet snappen, dat dat ei in die schaal zit? Mijn man zegt dat ik het voor had moeten doen, beetje stuk maken zodat hij kon zien/ruiken/proeven. VOlgens mij is ie gewoon te lui! maar volgende keer zal ik het voor hem voordoen :D