Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Henk en Donja
202spots schreef: Okay Henk...hier is ie speciaal voor jou... 8)

# 1)
Prut is wat je in de koffiefilter hebt zitten nadat je koffie hebt gemaakt....
prut zit in de afvoerpijp van de douchecel,
prut zit in de afvoer van de gootsteen,
prut ligt in de stoeprandje,
prut zit in je oren....enz.
:worthy: :worthy: :worthy: :worthy: :worthy:

Dit diepzinnige gedicht heeft mij het licht doen aanschouwen, dankzij jouw inspiratie heb ik mijn doel in het leven weer hervonden. De heilige strijd tegen de allesoverspoelende prut zal mijn levensweg zijn. Mijn wapen, het mythische wattenstaafje, zal met medogenloze precisie de prut uit mijn leven doen verdwijnen. Nu maar hopen dat het een beetje opschiet............

Zo. Klaar

Nee, ook een leven lang psychotherapie zal mij niet meer kunnen helpen  :uglystupid2:
Door pallas
Henk en Donja schreef: :worthy: :worthy: :worthy: :worthy: :worthy:

Dit diepzinnige gedicht heeft mij het licht doen aanschouwen, dankzij jouw inspiratie heb ik mijn doel in het leven weer hervonden. De heilige strijd tegen de allesoverspoelende prut zal mijn levensweg zijn. Mijn wapen, het mythische wattenstaafje, zal met medogenloze precisie de prut uit mijn leven doen verdwijnen. Nu maar hopen dat het een beetje opschiet............

Zo. Klaar

Nee, ook een leven lang psychotherapie zal mij niet meer kunnen helpen  :uglystupid2:
Oww Dory is weer bezig geweest :D Jehova's zijn bij haar vergeleken maar watjes :D

Welkom bij de barfplaats bekeerlingen ;D
Door roefus
Henk en Donja schreef: :worthy: :worthy: :worthy: :worthy: :worthy:

Zo. Klaar

;D ;D ;D ;D ;D
De heilige strijd tegen de allesoverspoelende prut..... ::)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door