Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Mevroi Kruim
Tinker schreef: Vind ik van wel hoor!En vraag 10 mensen naar hun mening en je hoort dan ook 10 verschillende meningen.Je hebt toch allemaal je eigen visie op bepaalde zaken.
Dat tien mensen tien verschillende meningen hebben .. kan, maar hoeft niet.
Dat die meningen allemaal evenveel waard zijn: nee, beslist niet. Iedere halve zool kan overal een mening over ventileren zondar van z'n gezond af te weten. Zie menig da over barf/vers voeren. Dat soort meningen is niks waard en mensen zouden er goed aan doen hun mond te houden over zaken waar ze niks van af weten.
Door roefus
Tinker schreef: Vind ik van wel hoor!En vraag 10 mensen naar hun mening en je hoort dan ook 10 verschillende meningen.Je hebt toch allemaal je eigen visie op bepaalde zaken.
Allicht mag ieder zijn eigen mening.
Ik schreef enkel dat ik de redenering achter de mening van die da niet kon volgen.
En dat ik het leuk zou vinden als ze het wat meer kon onderbouwen  ::)
Door Copin
neen, het is idd niet de DA zelf die post, en het is zelfs niet mijn vaste DA, dus ik kan haar niet verder "confronteren" met haar visie.  :-X

Maar ik ga ook niet direct haar mening van tafel vegen daardoor. (niet dat ik haar gedacht zou volgen, hoor)

Is een beetje zelfde als barf & nrv, ook verschillend maar wil dat zeggen dat de eene volledig juist is en de andere niet?
Door roefus
Tinker schreef: Het is toch ook niet de DA in eigen persoon die hier post?Dus hoe kan"ze"het nu onderbouwen?

Ik denk(en zeg uitdrukkelijk denk want ik ken de da niet en heb haar ook niks horen vertellen dus,ik denk...)wat ik uit het verhaal een beetje begrijp dat DA vind dat de hond TE rijk gevoerd word.En dat is bij meer diersoorten zo,bv een paard,de meeste paarden worden te rijk gevoerd en ten gevolge daarvan krijg je gezondheidsproblemen.Men denkt goed te doen door extraatjes en sublementen te voeren(ik heb t nog steeds over paarden)en veel te voeren,maar in feite zijn paarden vrij sobere dieren(mn koudbloedrassen)en door dat rijke voedselaanbod worden dieren ziek(vaak sluimerend).Ik denk dat de Da in kwestie bedoelt dat Copin te rijk word gevoerd.
Tja, vinnik een mooie onderbouwing van 'jouw mening' wat betreft het voeren van paardenvlees.

Wat de da bedoelde, daar valt naar te gissen. ;)
Door roefus
Copin schreef: neen, het is idd niet de DA zelf die post, en het is zelfs niet mijn vaste DA, dus ik kan haar niet verder "confronteren" met haar visie.  :-X

Maar ik ga ook niet direct haar mening van tafel vegen daardoor. (niet dat ik haar gedacht zou volgen, hoor)

Is een beetje zelfde als barf & nrv, ook verschillend maar wil dat zeggen dat de eene volledig juist is en de andere niet?
Nee hoor, ik vind het zelfs leuk en interessant om de diverse meningen te vergelijken.
En dat was ook mijn bedoeling, niets meer en niets minder.
Van mij hoeft geen enkele mening van tafel geveegd, da's net de reden dat ik er graag meer over wilde weten.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door