Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Janet
Tja, als je niet of slechts heel moeilijk aan verse pens kunt komen, zijn die pakjes uit de dsz natuurlijk niet verkeerd. Maar als je wel aan verse pens kunt komen, dan zou ik het niet malen, gewoon knijper op je neus, keuken afdekken en knippen/snijden maar ;D.
Door Ollie
;DNou, ik kan wel even wat rond vragen hier in de buurt, of ze mij pens kunnen leveren! Maar ik ben bang dat ik over mijn nek ga :-X
Door tieneke
Ollie schreef: ;DNou, ik kan wel even wat rond vragen hier in de buurt, of ze mij pens kunnen leveren! Maar ik ben bang dat ik over mijn nek ga :-X
Je went er vanzelf aan ;)...... na een tijd ;D ;D ;D
Door Ollie
tieneke schreef:
Je went er vanzelf aan ;)...... na een tijd ;D ;D ;D
;DNou op de vroege ochtend??? :-X
Door Janet
Dat is ook niet slim: aanschaffen en 's middags of 's avonds knippen en in porties verpakken. Hoef je het 's morgens alleen maar in de voerbak te meppen ;D.
Door Lupa
ik heb weleens mee gemaakt dat ik ergens voor heel goed koop boekmaag kon krijgen voor bijna niks, alleen het was niet omgespoelt.
Ik dacht dat geeft niet dat is gezond!!!
heb het aan de honden gegeven het was een feest, ze begonnen daarmee te schudden, de stront(wat dat is het eigenlijk wat er in zit) hing aan de muren :-\ :-\ :-\
tegen de kolekast de stoelen zaten er onder, en de stank heeft denk ik een week erin gezeten.
daarna ben ik toch in de tuin gaan voeren ;D
Door Ollie
Lupa schreef: ik heb weleens mee gemaakt dat ik ergens voor heel goed koop boekmaag kon krijgen voor bijna niks, alleen het was niet omgespoelt.
Ik dacht dat geeft niet dat is gezond!!!
heb het aan de honden gegeven het was een feest, ze begonnen daarmee te schudden, de stront(wat dat is het eigenlijk wat er in zit) hing aan de muren :-\ :-\ :-\
tegen de kolekast de stoelen zaten er onder, en de stank heeft denk ik een week erin gezeten.
daarna ben ik toch in de tuin gaan voeren ;D
:-Xgarver! :-X ;D ja dan is het beter buiten voeren brrr!
Door Ollie
Janet schreef: Dat is ook niet slim: aanschaffen en 's middags of 's avonds knippen en in porties verpakken. Hoef je het 's morgens alleen maar in de voerbak te meppen ;D.
;D Ja dat is ook zo! ;D Stom van me!
Door macho
ik heb weleens gehoord dat schapenpens niet zo erg stinkt dan runderpens.
Door Lupa
ik kan je verzekere dat het allebei stinken!
maar ja wat is stinken?
mijn man gaat over de nek ik niet ;D ;D
Door Lizzy
Ligt het nou aan mij? Ik vind pens namelijk helemaal niet zo stinken.... Wat overigens wel helpt tegen de stank: knip of snijd de pens wanneer het nog een beetje bevroren is! Werkelijk, je ruikt dan bijna niets!
Door Ollie
;DOooooh dat is een goeie tip Lizzy! Ik kan niet zo goed tegen die stank namelijk! :-X Maar jij hebt daar schijnbaar niet zo'n last van! ;D
Door Janet
De geur kan me ook niet boeien hoor. Die lappen pens kreeg ik niet in m'n vriezer, dus ik moest 't wel in porties knippen. Ik had alleen een hele grote snijplank nodig :-\.
Door Lizzy
Ollie schreef: ;DOooooh dat is een goeie tip Lizzy! Ik kan niet zo goed tegen die stank namelijk! :-X Maar jij hebt daar schijnbaar niet zo'n last van! ;D
Ja echt, het werkt!

En dan te bedenken dat ik rasechte vegetarier ben (al 29 jaar) en jaren geleden moest overgeven als ik van 10 meter afstand pens zag ;D! Ik kan dus wel zeggen dat het went.
Door Lizzy
Janet schreef: De geur kan me ook niet boeien hoor. Die lappen pens kreeg ik niet in m'n vriezer, dus ik moest 't wel in porties knippen. Ik had alleen een hele grote snijplank nodig :-\.
Weet je wat ik toch handiger vind? De pens knippen! Ik heb een hele scherpe huishoud-schaar. De lap pens leg ik dan in de gootsteen en dan knip ik er stukken af. Gaat (vind ik) beter als met een mes.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door