Moderator: Lizzy
Ollie schreef: ;DNou, ik kan wel even wat rond vragen hier in de buurt, of ze mij pens kunnen leveren! Maar ik ben bang dat ik over mijn nek gaJe went er vanzelf aan![]()
tieneke schreef:;DNou op de vroege ochtend???
Je went er vanzelf aan...... na een tijd
![]()
![]()
![]()
Lupa schreef: ik heb weleens mee gemaakt dat ik ergens voor heel goed koop boekmaag kon krijgen voor bijna niks, alleen het was niet omgespoelt.:-Xgarver!
Ik dacht dat geeft niet dat is gezond!!!
heb het aan de honden gegeven het was een feest, ze begonnen daarmee te schudden, de stront(wat dat is het eigenlijk wat er in zit) hing aan de muren![]()
![]()
tegen de kolekast de stoelen zaten er onder, en de stank heeft denk ik een week erin gezeten.
daarna ben ik toch in de tuin gaan voeren![]()
Janet schreef: Dat is ook niet slim: aanschaffen en 's middags of 's avonds knippen en in porties verpakken. Hoef je het 's morgens alleen maar in de voerbak te meppen.
Ollie schreef: ;DOooooh dat is een goeie tip Lizzy! Ik kan niet zo goed tegen die stank namelijk!Ja echt, het werkt!Maar jij hebt daar schijnbaar niet zo'n last van!
![]()
Janet schreef: De geur kan me ook niet boeien hoor. Die lappen pens kreeg ik niet in m'n vriezer, dus ik moest 't wel in porties knippen. Ik had alleen een hele grote snijplank nodigWeet je wat ik toch handiger vind? De pens knippen! Ik heb een hele scherpe huishoud-schaar. De lap pens leg ik dan in de gootsteen en dan knip ik er stukken af. Gaat (vind ik) beter als met een mes..