Qwertu schreef:Ja en als je die niet hebt (zoals ik ook) dan moet je het zelf doen. Goed voor je zelfvertrouwen
Ik zou willen dat ik iemand naar voren kon schuiven...zo van: doe jij maar
![]()

Moderator: Lizzy
Qwertu schreef:Ja en als je die niet hebt (zoals ik ook) dan moet je het zelf doen. Goed voor je zelfvertrouwen
Ik zou willen dat ik iemand naar voren kon schuiven...zo van: doe jij maar
![]()
Xada schreef:(P.s. hoe krijgen jullie die foto's onderin je tekst? ???)http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 337.0.html
Yves schreef: Wij zijn zelf franchisenemer van en aantal supermarkten bij een grote organisatie. Het vees (en andere produkten) worden idd afgeschreven om de vooraad op peil te houden en dan gaan ze in een vuilcontainer. We kunnen helaas niets weggeven omdat we als de dood zijn dat mensen het misschien toch zelf gaan eten. Mocht er dan iets mis gaan (vb iemand wordt ziek) dan zijn we de klos. En dan mogen we de tent sluiten.Nou ik snap dat heel goed. Als ik in jouw positie stond, zou ik het ook niet doen. Behalve wellicht voor goede vrienden.
Je kunt het natuurlijk proberen. Maar heb aub begrip voor de eigenaar als hij niet meewerkt, het is ten slotte zijn brood wat op het spel staat.
pepper schreef: OOk ik heb een deal!! en een hele goeie.Zo heeee!!!!is toch 10 kilo volgens mij
Als de AH boodschappen op mijn instelling mag leveren, kan ik iedere zaterdag vlees halen.
Tot nu toe leverde dat ongeveer 20 pakjes per week op, van alles wat!!
Goeie deal.![]()
tieneke schreef: Zo heeee!!!!is toch 10 kilo volgens mijBeetje gevarieerd, in sommige pakjes zit maar 3 honderd gram, maar er zaten ook pakken met rundvlees van 750 bij!!![]()
pepper schreef: Beetje gevarieerd, in sommige pakjes zit maar 3 honderd gram, maar er zaten ook pakken met rundvlees van 750 bij!!Zo hoppa het hondje eet nu echt goedkoop
Ja zei al goeie deal!!
pepper schreef: OOk ik heb een deal!! en een hele goeie.dat is nog eens een deal
Als de AH boodschappen op mijn instelling mag leveren, kan ik iedere zaterdag vlees halen.
Tot nu toe leverde dat ongeveer 20 pakjes per week op, van alles wat!!
Goeie deal.![]()
pepper schreef: Ik werk in een instelling voor verstandelijk gehandicapten. Als de AH daar zijn wekelijkse booschappen mag leveren, eet mijn hondje idd zowat gratis!!Soort van chantage