Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Wij zijn zelf franchisenemer van en aantal supermarkten bij een grote organisatie. Het vees (en andere produkten) worden idd afgeschreven om de vooraad op peil te houden en dan gaan ze in een vuilcontainer. We kunnen helaas niets weggeven omdat we als de dood zijn dat mensen het misschien toch zelf gaan eten. Mocht er dan iets mis gaan (vb iemand wordt ziek) dan zijn we de klos. En dan mogen we de tent sluiten.

Je kunt het natuurlijk proberen. Maar heb aub begrip voor de eigenaar als hij niet meewerkt, het is ten slotte zijn brood wat op het spel staat.

Ik zelf (net begonnen) ben de markt af gegaan. Groente krijg je zo mee aan het einde van de dag. En voor vlees heb ik ook al wat lijntjes lopen. Zo kreeg ik gisteren drie stuks mooie kipkarkas mee voor nop. En na de zomervakantie kan ik ook geit gaan ophalen.
Yves schreef: Wij zijn zelf franchisenemer van en aantal supermarkten bij een grote organisatie. Het vees (en andere produkten) worden idd afgeschreven om de vooraad op peil te houden en dan gaan ze in een vuilcontainer. We kunnen helaas niets weggeven omdat we als de dood zijn dat mensen het misschien toch zelf gaan eten. Mocht er dan iets mis gaan (vb iemand wordt ziek) dan zijn we de klos. En dan mogen we de tent sluiten.

Je kunt het natuurlijk proberen. Maar heb aub begrip voor de eigenaar als hij niet meewerkt, het is ten slotte zijn brood wat op het spel staat.
Nou ik snap dat heel goed. Als ik in jouw positie stond, zou ik het ook niet doen. Behalve wellicht voor goede vrienden.
pepper schreef: OOk ik heb een deal!! en een hele goeie.
Als de AH boodschappen op mijn instelling mag leveren, kan ik iedere zaterdag vlees halen.
Tot nu toe leverde dat ongeveer 20 pakjes per week op, van alles wat!!
Goeie deal. ;D
Zo heeee!!!!is toch 10 kilo volgens mij ;)
pepper schreef: OOk ik heb een deal!! en een hele goeie.
Als de AH boodschappen op mijn instelling mag leveren, kan ik iedere zaterdag vlees halen.
Tot nu toe leverde dat ongeveer 20 pakjes per week op, van alles wat!!
Goeie deal. ;D
dat is nog eens een deal ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door