Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Femke
roefus schreef: pfffff.......ik word er moe van ;D
Als ik tien honden had, en een grote partij kon bedingen, was het redelijk makkelijk (denk ik).
Nu lukt het misschien ook wel.
Tis alleen de vraag of ik veel zin heb om te bedingen.
Ligt een beetje aan 'het moment van de dag' ;D

Nejuh...ik ga hem echt niet van de 'slechtste stukken' afhelpen.
Mocht-ie willen 8)
ik weet niet waar je zit in nederland, maar als het om de grootte van de partij gaat waar het op vastzit kan BP denk ik een uitkomst bieden.
Tien tegen één dat je het wel kwijtraakt als je het hier neerzet.

(waar zit je :P)
Door roefus
Rovanna schreef: Het is zeker lastig te krijgen omdat niet alle slachterijen runderkoppen mogen uitbenen. Ik haal ze bij Esro in Nuenen en dat is DE uitbener van Nederland. Overigens kun je bij andere adressen heus wel veilig kopvlees krijgen. Het is alleen even zoeken naar een adresje.
Hee, grappig dat jij dat schrijft.
Volgens mij was DAT de naam (Esro) waar de slachterij aan leverde.
Door roefus
Femke schreef: ik weet niet waar je zit in nederland, maar als het om de grootte van de partij gaat waar het op vastzit kan BP denk ik een uitkomst bieden.
Tien tegen één dat je het wel kwijtraakt als je het hier neerzet.

(waar zit je :P)
Haha, woon in midden-Limburg (Weert, om precies te zijn).
Kan best dat ik een grote partij makkelijker 'los krijg' .
Maar dat moet ik dan vragen, pas dan kom ik ook achter de prijs...enneh...dan moet ik ook nog eens zeker zijn dat het meteen hier wordt opgehaald.
Want ik kom het dan niet zolang in een vriezer kwijt.

We zien wel.
Door Femke
roefus schreef: Haha, woon in midden-Limburg (Weert, om precies te zijn).
Kan best dat ik een grote partij makkelijker 'los krijg' .
Maar dat moet ik dan vragen, pas dan kom ik ook achter de prijs...enneh...dan moet ik ook nog eens zeker zijn dat het meteen hier wordt opgehaald.
Want ik kom het dan niet zolang in een vriezer kwijt.

We zien wel.
haha maar als je in limburg woont kom ik het niet halen ;D ;D mij iets té ver

Ik wilde maar even zeggen, dat het soms helpt als je iets aan de grote klok hangt.
Ik rij ook ver voor sommige spullen (hengelo 80 km of rotterdam 160, overigens allebei enkele reis) maar als je dan alweer voor anderen meeneemt en die anderen bezorgen jou weer eens wat, dan ga je al met een heel ander gevoel heen dan als je 't allemaal alleen voor je uppie moet doen ;)
Laatst gewijzigd door Femke op ma 05 jun 2006, 17:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Door roefus
Femke schreef: haha maar als je in limburg woont kom ik het niet halen ;D ;D mij iets té ver
flauw hoor :P ;D
Door Antonia
roefus schreef: flauw hoor :P ;D
Wat kinderachtig, zeg. Die baasjes van tegenwoordig hebben ook niets meer van hun barfende doggies over. Nee, dan vroeger ...... ;D
Door Elizaw
Ik geef ook runderkopvlees en kalfskopvlees. Ik heb begrepen dat er in runderkopvlees meer voedingsstoffen zitten.

Ik betaal voor de kalfskopvlees 2.50 per kilo bij het islamcentrum en runderkopvlees kom ik nu via via aan ;D en daar betaal ik 1.60 de kilo voor.
Dan is dit nog voordeliger en beter? maar hoe kan ik nu zien of het wel runderkopvlees is en geen kalf? ::)
Door Lizzy
RuBep schreef: Ik geef ook runderkopvlees en kalfskopvlees. Ik heb begrepen dat er in runderkopvlees meer voedingsstoffen zitten.

Ik betaal voor de kalfskopvlees 2.50 per kilo bij het islamcentrum en runderkopvlees kom ik nu via via aan ;D en daar betaal ik 1.60 de kilo voor.
Dan is dit nog voordeliger en beter? maar hoe kan ik nu zien of het wel runderkopvlees is en geen kalf? ::)
Ik weet niet of je het kunt zien (ik heb nog kalfskopvlees). Ik denk dat vlees van rund beter is. Meer voedingsstoffen. Maar zo af en toe kalfskopvlees is niks mee, lijkt me.
Door Elizaw
daar zeg je wat...zo af en toe kalfskopvlees is niet erg ;)

Maar als ik in de veronderstelling ben dat ik de overige dagen runderkopvlees aan het voeren ben en het blijkt kalf te zijn ::) ::)dan baal ik wel een beetje :P
Het ergtse is, dat het kalfsvlees hele stukken zijn en het rundvlees is gemalen :'(dus ik denk dat ik er dan maar gewoon op moet vertrouwen dat het rund is...zit niks anders op >:(
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door