Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Moow
hihihi... enne.. ik denk plak ff een foto van mijn knapperd erbij... maar neeeee.. :D

Miss nu wel??
Door Moow
Lizzy schreef: .....
Arm aan cystine: groente, fruit, zuivel. Je zou dus een klein deel van de Bibi kunnen vervangen door een groentemix (zie http://www.barfclub.nl/groentenz.htm) en zuivel (geen ei!! maar dus wel kwark, yoghurt, huttekase, etc.).
Hey Lizzy,

Nog even terugkomend op de groentemix;

Ik las net een topic over een hond welke de groente niet graag eet.. helaas Ro dus ook niet.. :-\

Is dat chlorella ook een optie voor Ro dan??
(Daarnaast las ik dat het voor de huid vd mens ook goed is, dus ik met mijn exzeem dan ook maar aan die pillen!? ;D)

Daarnaast zag ik het gras eten ook opkomen... Ro is fanatiek graseter.... Zou dat ook te maken kunnen hebben met zijn gruis??? Dat hij iets mist, wat hij
hiermee probeert aan te vullen ? Of is dit vergezocht??

tnx again!!
Door Lizzy
Nee, ben bang dat in dit geval chlorella niet de groentes vervangt... ik weet niet wat je gegeven hebt en hoe je het gegeven hebt, maar er zijn wel wat tips denkbaar om een hond van gedachte te doen laten veranderen!

Veel honden eten graag gras. Ik denk niet dat hij wat aan probeert te vullen.... Laatst was er hier een topic over en meerdere mensen vertelde dat ze van die gele koeien-oor-dingen gingen bestellen voor hun hond-de-koe!
Door Moow
Lizzy schreef: Nee, ben bang dat in dit geval chlorella niet de groentes vervangt... ik weet niet wat je gegeven hebt en hoe je het gegeven hebt, maar er zijn wel wat tips denkbaar om een hond van gedachte te doen laten veranderen!
Ik heb idd verschillende 'tips' gelezen, dus ga ik het zeker op andere manieren proberen! Komt goed! Maar zag dit erbij staan.. dus dacht heey.. miss iets voor ons!? :)
Lizzy schreef: Veel honden eten graag gras. Ik denk niet dat hij wat aan probeert te vullen.... Laatst was er hier een topic over en meerdere mensen vertelde dat ze van die gele koeien-oor-dingen gingen bestellen voor hun hond-de-koe!
;D Ik ken het.. Vertel hem regelmatig dat hij geen koe is, desondanks zijn vlekken! ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door