Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Rajzcek
Ik denk dat er maar weinig mensen echt Barf voeren,tja hoeveel procent is moeilijk te zeggen.Wel voeren tegenwoordig inderdaad meer mensen kvv,maar ook deze groep is in de minderheid.De meest gehoorde klacht is NEE dat geef ik niet hoor,want dat stinkt toch!!Ik ken zelfs mensen die al over hun nek gaan bij een gedroogd pensstaafje!!Ze vinden alles wat rauw is vies,en zeggen doodleuk nou dan moet je eens een blikje ruiken.Je zou er zo zelf een hap van nemen.Mijn antwoord is dan steevast...moet je doen!!Ik hou ze niet tegen ;D.Soms vraag ik mezelf heel ernstig af waarom mensen een hond houden,ze vinden alles vies!!Vers vlees stinkt,de hond stinkt,na elk uitje poten wassen,na de brok/blik maaltijd bekje afvegen,onatuurlijke maar higienische kluifjes bij de koffie geven,en ik kan nog wel een poosje door gaan.Natuurlijk gehouden honden zijn beslist dik in de minderheid.HEEL jammer. >:(
Door jon
tieneke schreef: Hier waait het ook niet meer over hoor ;) ;D ;D
Nou hier ook niet. Je kunt dat je beest toch ook niet aandoen hem eerst lekker maken met vleesbotten en hem daarna weer op de brok zetten :( Ik moet wel zeggen dat toen ik Lhaki kreeg en hem kvv gaf ik dat deed omdat in het boekje van de fokker stond dat dat ook kon, ik bedoel alle dagen. Van een hype wist ik niks. Toen ik - op zoek naar een oplossing voor Lhaki's darmproblemen- op BP terecht kwam dacht ik echt dat ik nooit aan dat idiote gedoe met botten enzo zou beginnen en nu zou ik niet anders meer willen en Lhaki ook niet. Als het kan wordt er 100% gebarft lukt dat niet vanwege mijn werk dan is er kvv en Lhaki ziet er beter uit dan ooit. ;D
Door workingmalinois
Denk toch dat er meer zijn dan je denkt hoor! België loopt nog wel wat achter vind ik, maar in Duitsland en Oostenrijk ken ik toch heel wat mensen die vers voederen.

Ik verander in elk geval niet meer!! ;D
Door pike
en Pike is een van 'slands jongste barfers, staat nu een paar dagen volledig op vers en rauw en die wil nooit meer anders ;D en krijgt ook nooit meer anders. Maar ik ken geen andere barfers, wel een paar die soms een kvv dag tussen de brokken doen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door