Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door conleeuw
Nelly schreef: Heb je geen wetijzer dan? Als je je vleesmes nu een keer echt heel goed laat slijpen en daarna steeds voor of na het penssnijden met een wetijzer bewerkt, dan blijft het echt heel lang scherp.
dan zou het wel handig zijn als ik weet wat het is een wetijzer? effe googlen :D
Door conleeuw
tieneke schreef: Ik doe het nog steeds met een grote schaar,gaat perfekt.
ik begin sterk de vermoede te krijgen dat mijn keukenapperatuur gewoon niet deug :-\ mijn keukenschaar en pens knippen, wacht effe, ik rol nu over de vloer terwijl ik schrijf, en ik heb ook geen electrische mes, mijn doodgewonenevleesmes is bot! (tenminste dacht ik niet maar zo te lezen is het wel een feit) dat wordt even wat shoppen ::) wat een straf zeg ;D
Door tieneke
conleeuw schreef: ik begin sterk de vermoede te krijgen dat mijn keukenapperatuur gewoon niet deug :-\ mijn keukenschaar en pens knippen, wacht effe, ik rol nu over de vloer terwijl ik schrijf, en ik heb ook geen electrische mes, mijn doodgewonenevleesmes is bot! (tenminste dacht ik niet maar zo te lezen is het wel een feit) dat wordt even wat shoppen ::) wat een straf zeg ;D
Volgens mij ben jij net zo beperkt als hier ;) ;D ;D
Back to the nature :P

Ehhh....je rolt nu over de floor? ::) ::) ;D ;D
Door daydo
Een uurtje geleden thuis gekomen, stond er een rood gekleurde plastiekzak in de keuken :-\
Ik ging de zak openmaken om te kijken wat ik van de slachter heb gekregen, kon ik al ruiken voor ik hem openmaakte ;D ;D
Een lekkere vuile hertepens met inhoud ;)
Eerste moment naar mijn schoenen gekeken, ik kwam net thuis van het wandelen met de doggies en dan gebeurt het wel eens dat ik een vreemde drol mee huiswaarts neem grrrrr.
Niets van dat, het was een lekkere pens met een strontgeurtje >:(
Ik heb die buiten gewoon met een aardappelmesje zonder problemen in stukken gesneden ;)
Er viel wel wat van die inhoud op de grond, die heeft nauwelijks de grond geraakt en dat voor een hond die geen groenten lust ;D
Om een kleine hint te geven van de geur, ik had plastiekhandschoenen aan en mijn handen stonken toch >:( Na verscheidene wasbeurten heb ik ze toch nog moeten wassen met bleekwater om strontloze handen te verkrijgen ;D ;D
Ik heb zo een vermoeden dat het wel degelijk een vuile pens is ;)
Vorig jaar zou ik iedereen voor gek verklaren,maar nu doe ik het zelf die vuile werkjes ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door