Ik vind het niet eerlijk, de optie "versvlees" wordt verkeerd geinterpreteerd. Ik kan me niet voorstellen dat er veel mensen zijn die versvlees invullen en dan werkelijk alleen maar vlees voeren.
Versvlees is echt zo'n barf term...
Moderator: Lizzy
FuzzyFriends schreef: Tuurlijk kun je wel mailen...bv naar [email protected]heb ik gedaan, voor gesteld dat ze de categorie, wat voer jij je hond moeten aanpassen
![]()
conleeuw schreef: 't mailtje is onbezorgd terug gekomen, wordt door hun server geweigerdHeb je vanaf een gratis emailadres gemaild? Hotmail bv?![]()
FuzzyFriends schreef: Heb je vanaf een gratis emailadres gemaild? Hotmail bv?nee gewoon netjes van mijn chello account, mischien is hun mailbox al vol
Soms is dat de oorzaak
conleeuw schreef: nee gewoon netjes van mijn chello account, mischien is hun mailbox al vol![]()
Peet schreef: .....en ik voer vers....Ja, maar dat snap je toch ook wel. Dat is harstikke slecht, VERS voer.....
judith1967 schreef: Nou,ik heb hem dus ook ingevuld.Dat van de trap afdragen stond ook bij Jazz, ha ha, zij is een reus, hoe in hemelsnaam moet ik dat gaan regelen? maar gelukkig stond er bij, indien dat niet mogelijk was, zorgen dat ze rustig de trap af loopt
Vers vlees moets wel compleet en ik moet mijn hond van de trap afdragen of met de lift.Zal mijn huisbaas vragen of ie een lift laat bouwen![]()
En Cairo zou 10 jaar en 6 maande worden.nou heb ik mazzel,cairo is al 11 jaar
Komt door het verse vlees wat ik voer,dat ie ouder wordt.![]()
![]()
![]()
Maar ik mag wel een presentje opgaan halen in de DW.
Marieke schreef: Ik kom op de site en het eerste wat ik zie is:Dat heb ik nog niet eens gezien, maar als je goed na gaat is het van de kromme natuurlijk. Alle dingen die wolven aten kun je nu in feite ook nog gewoon krijgen, kopen en vangen
Alleen vlees is niet genoeg.
Van nature eten wolven hun prooi eigenlijk helemaal op. Dus ook darminhoud, organen en botten. Zo kregen zij alle voedingsstoffen binnen, die zij nodig hadden. Honden stammen af van wolven. Daarom zit in een goede hondenvoeding niet alleen vlees, maar ook alle andere noodzakelijke ingrediënten, in de juiste balans, waardoor uw hond van eiwitten, vezels, vetten, vitamines en mineralen precies de juiste hoeveelheid krijgt. Dat houdt uw hond speels en gezond. En zorgt voor weinig en goede ontlasting.
Fido schreef: sjips, morgen dus iets anders verzinnenHet emailadres zou gewoon moetenw erken, onder de disclaimer noemen ze het zelf.... [email protected]![]()