Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Marieke
Ik vind het niet eerlijk, de optie "versvlees" wordt verkeerd geinterpreteerd. Ik kan me niet voorstellen dat er veel mensen zijn die versvlees invullen en dan werkelijk alleen maar vlees voeren.
Versvlees is echt zo'n barf term...
Door conleeuw
FuzzyFriends schreef: Tuurlijk kun je wel mailen...bv naar [email protected]
;D
heb ik gedaan, voor gesteld dat ze de categorie, wat voer jij je hond moeten aanpassen ;D Ik ben al lang blij dat de advies die eruit kwam niet meteen brokjes voeren was, maar liever kompleet vers voer, dat is mijn inziens al een stap in de goede richting ;)
Door Joshii
conleeuw schreef: 't mailtje is onbezorgd terug gekomen, wordt door hun server geweigerd :(
Heb je vanaf een gratis emailadres gemaild? Hotmail bv?
Soms is dat de oorzaak
Door conleeuw
FuzzyFriends schreef: Heb je vanaf een gratis emailadres gemaild? Hotmail bv?
Soms is dat de oorzaak
nee gewoon netjes van mijn chello account, mischien is hun mailbox al vol ;D
Door judith1967
Nou,ik heb hem dus ook ingevuld.
Vers vlees moets wel compleet en ik moet mijn hond van de trap afdragen of met de lift.Zal mijn huisbaas vragen of ie een lift laat bouwen :o :P
En Cairo zou 10 jaar en 6 maande worden.nou heb ik mazzel,cairo is al 11 jaar ;D
Komt door het verse vlees wat ik voer,dat ie ouder wordt. :D :D :D :D

Maar ik mag wel een presentje opgaan halen in de DW.
Door Qwertu
Peet schreef: .....en ik voer vers.... :o....
Ja, maar dat snap je toch ook wel. Dat is harstikke slecht, VERS voer. :o ;D

Nee, maar ik vind het wel jammer hoor...zoiets...
Door Sultan
Heb 'm ook ingevuld......UIteraard kreeg ik een "berisping " voor mijn voeren ;D
Vers en dan nog op 't oog ook, FOEI :P
Toch gaat Sultan 11 jaar en 8 maanden worden ;)
Niet slecht voor zo'n groot ras :)
Heb Irina niet kunnen invullen, de server had kuren.
Door conleeuw
judith1967 schreef: Nou,ik heb hem dus ook ingevuld.
Vers vlees moets wel compleet en ik moet mijn hond van de trap afdragen of met de lift.Zal mijn huisbaas vragen of ie een lift laat bouwen :o :P
En Cairo zou 10 jaar en 6 maande worden.nou heb ik mazzel,cairo is al 11 jaar ;D
Komt door het verse vlees wat ik voer,dat ie ouder wordt. :D :D :D :D

Maar ik mag wel een presentje opgaan halen in de DW.
Dat van de trap afdragen stond ook bij Jazz, ha ha, zij is een reus, hoe in hemelsnaam moet ik dat gaan regelen? maar gelukkig stond er bij, indien dat niet mogelijk was, zorgen dat ze rustig de trap af loopt ;D en dat doet deze dame dus wel, heel rustig en voorzichtig ;)
Door Marieke
Dat presentje heb ik geweigerd, ik wil niet dat zij me nu allemaal rotzooi gaan sturen per post.
Wil natuurlijk wel weten wat je krijgt, dus als iemand het heeft opgehaald...laat je het dan weten? ;D
Door jon
Marieke schreef: Ik kom op de site en het eerste wat ik zie is:

Alleen vlees is niet genoeg.
Van nature eten wolven hun prooi eigenlijk helemaal op. Dus ook darminhoud, organen en botten. Zo kregen zij alle voedingsstoffen binnen, die zij nodig hadden. Honden stammen af van wolven. Daarom zit in een goede hondenvoeding niet alleen vlees, maar ook alle andere noodzakelijke ingrediënten, in de juiste balans, waardoor uw hond van eiwitten, vezels, vetten, vitamines en mineralen precies de juiste hoeveelheid krijgt. Dat houdt uw hond speels en gezond. En zorgt voor weinig en goede ontlasting.

Dat heb ik nog niet eens gezien, maar als je goed na gaat is het van de kromme natuurlijk. Alle dingen die wolven aten kun je nu in feite ook nog gewoon krijgen, kopen en vangen ;D Maar in plaats daarvan geven we droog hondevoer, wat natuurlijk niet zo goed is en voegen we (ik bedoel de brokkenfabrikanten) de ontbrekende stoffen toe en gaan dan aan de consument vertellen dat dat het beste is wat je je hond kunt geven. Tja. om droevig van te worden,vooral als er dan ook nog eens gezinspeeld wordt op het feit dat je hond misschien eerder dood gaat als je hem wel dat echte goede eten geeft. :'(
Laatst gewijzigd door jon op di 21 mar 2006, 16:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Joshii
Fido schreef: sjips, morgen dus iets anders verzinnen ;D
Het emailadres zou gewoon moetenw erken, onder de disclaimer noemen ze het zelf.... [email protected]
Misschien was de inbox vol of de quota voor die dag overschreden?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door