eberhardje schreef: sorry jongens ik was even boodschapjes doen,Applaus voor Naomi
naomi hendriks dat ben ik, eberhardje is mijn teckeltje...

Moderator: Lizzy
eberhardje schreef: sorry jongens ik was even boodschapjes doen,Applaus voor Naomi
eberhardje schreef: sorry jongens ik was even boodschapjes doen,Oh sorry!! Ik wist niet dat jij Naomi bent! Geinig! Nou, is dat raadsel ook weer opgelost!
rob schreef: Als je zoiets plaatst, kom er dan ook eerlijk voor uit wie je bent!Huh? Eberhartje mag toch wel onder een andere naam ergens anders plaatsen?! Of heb je het hier niet over?
Zo niet ben je wel eruuuuuuuuuuuuuuuug..........lullig bezig en echt niet zeker van je zaak en zit je alleen maar te stoken en daar kom je niet verder mee hier op bp.
Linda
rob schreef: Sorry gelijk heb je,Hahahaha, geeft toch niks! Is wel leuk
dacht alleen dat het er eentje was die de boel weer op wilde ruien met een stuk over brokken nogmaals SORRY
(ben af en toe er iets te happig op als het gaat om brokken, is een afwijking)
grusse aus Eggmountaincity
linda
202spots schreef:Een overvloed hebben aan opvang honden is iets anders dan intensief fokken. Hier in Nederland is er ten tijde van de eerste film (en ook de latere films) niet intensief gefokt.
Hier ben ik het niet helemaal mee eens..
Ik weet niet hoe het in Europa ging,maar weet wel dat er in de US 'n overvloed aan rescue Dals was
Trouwens ELK ras wat in 'n film speelt heeft hetzelfde probleem.
Herders na RinTinTin,Benjii, de Border Collies na "Babe",de Goldens na "Air Bud",Eddie de JR van "Frazier",Chihuahuas omdat ze in "Taco Bell"advertentie waren enz.enz..
eberhardje schreef: ik ben die brokken maffia topic best wel serieus gestart anders hoor.Ja bloedserieus! Dat is ook wel te zien hoor. Ik vind het knap dat je de brok - vers discussie aan gaat! Ik heb daar over het algemeen de puf niet meer voor... Maar het moet wel gebeuren! En het moet blijvend onder de aandacht gebracht worden!![]()
![]()