Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door bowie
Dorothea2 schreef: De microscoop staat al klaar, ik ben alleen al een week op zoek naar die verdomde objectglaasjes. Ik weet dat ik ze heb, maar waar ze liggen??? ???
En heb je ze al gevonden ;D
Door Ollie
sylvia schreef: Beetje krom vergelijk want een hond is inderdaad geen wolf en een mens is geen varken. verschil tussen deze twee is als eerste al dat de wolf wel de voorvader van de hond is maar het varken niet van de mens.

en voor wat het verteringssysteem betreft;

Wolf = carnivoor = rauw vlees / bot

Hond = carnivoor = rauw vlees/ bot

Varken = omnivoor = eten alles

mens = omnivoor = eten alles

en dan zeg je natuiurlijk , maar ja ik eet nooit zooi uit een varkenstrog, nee dat is zo het allergrootste verschill is namelijk dat mensen rationeel verstand hebben en dus door de eeuwen heen bedacht hebben dat eten schoon moet zijn en moet ogen en nadat we meester van het vuur zijn geworden dat we het kunnen garen (eten varkens ook graag trouwens)

Dus nee, ook mijn honden zijn geen wolven en krijgen daarom ook geen vlees en botten te eten, mijn honden krijgen vlees en botten te eten omdat dit het meest geschikte voer is voor een carnivoor.
AMEN! 8)

Barfplaats wordt gesponsord door