althans, dat proberen we.
met keukenmachines, blenders, sapcentrifuges in 'de aanslag'.
de één vriest zoveel porties in, de ander is haast dagelijks aan het 'blenderen'.
eigenlijk zit ik een beetje te lachen....verwende monsters!!!!

Moderator: Lizzy
roefus schreef: we doen het allemaal hartstikke goed voor de misbakselsJa, en zelf halen we nog ff gauw een patatje of bellen een pizza, want geen tijd meer om te koken
althans, dat proberen we.
met keukenmachines, blenders, sapcentrifuges in 'de aanslag'.
de één vriest zoveel porties in, de ander is haast dagelijks aan het 'blenderen'.
eigenlijk zit ik een beetje te lachen....verwende monsters!!!!![]()
![]()
![]()
AstridStraver schreef: Hier ook zoiets, Borke at vanavond vers gemaakte groentemix met 11 groentes en gemalen pompoenpitten met wat gemalen lamsvlees, eitje en 3 visolie capsules en wij....nou ik eet vrolijk met de honden mee, of moet ik zeggen de honden eten met mij mee? Ik kies groenten waar ik zin in heb, ga aan de slag met hakken, snijden mijn portie gaat in de pan, rest gaan in de blender voor de honden, blend, blend, klaar is kees, voor mij is het dan kook kook, klaar is kees.
wij aten soep die nog in de diepvries lag....
Tja ik had geen tijd meer om te koken![]()
conleeuw schreef: nou ik eet vrolijk met de honden mee, of moet ik zeggen de honden eten met mij mee?Tja ik probeer dat groentelijstje uit de bieb te volgen en die groentes van onder de grond die vind ik zelf niet zo lekker. Ik ben weer dol op zaken als sla, tomaten, paprika en uien en dat is voor de hond niet zo goed.