Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

vast je hond?

geen vastendag
64
88%
1 vastendag per week
6
8%
2 vastendagen per week
3
4%
Gebruikersavatar
Door - Judith -
#403100
202Spots schreef: Laat ik me nou verslikken toen ik "Twee keer per dag BLIKKEN hier"
zag staan :o :o
He...gelukkig had ik 't niet goed gelezen 8)
:o :o :o :-X :-X :-X. Thank goodness for coffee, Dory ;D ;D ;D
Door Indy
#403138
Indy krijgt 2 keer per dag eten; overdag een kleine maaltijd en `sAvonds voor het slapengaan een grote, dit zijn dus wisselende tijden...en geen vastendagen
Door Thunder
#403159
Hier eten ze 2 keer per dag,onvaste tijdstippen.
Geen vastendag,tenzij ik eens vlees vergeet uit te leggen. Wat ZELDEN,haast nooit gebeurt. En dan slaan ze in principe ook maar 1 maaltijd over.
Door Laura2004
#403183
Filou schreef: Geen vastendag, maar een dag brokken. Ik geef 's morgens en 's avonds eten.

Groetjes, Isabelle
Waarom 1 dag brokken?
Gebruikersavatar
Door Binno
#403186
Hier krijgen ze twee keer per dag eten, geen vastendag.
Zover terug naar de natuur gaat me iets te ver. ;)
Door dogsunlimited
#403350
Hier ook geen vastendag zoals het bij barfen bedoeld wordt. Maar wel zeker 3x per week de helft van de hoeveelheid minder. Meestal dan 1x per dag een maaltijd wat later in de middag ipv een kleine en een grote maaltijd.
Door bas rouge
#403365
Ik las nooit een vastendag in voor ze, ze krijgen twee maal per dag te eten, 's ochtends een deel en 's avonds een deel. Met z'n drietjes circa 2 kilo per dag.

De beide grote honden spugen gal als ze te laat of te weinig hebben gegeten 's ochtends. Bovendien zijn ze alledrie eerder te dun dan te dik en vind ik dat ze al een behoorlijke hoeveelheid voer moeten verstouwen. Een vastendag zou betekenen dat ze een andere dag nog meer moeten hebben en dat durf ik niet aan.
Door roefus
#513624
Twee maaltijden per dag, op wisselende tijdstippen.
's Ochtends een duidelijk 'kleinere' maaltijd.
Geen vastdag.
Door ~Joke~
#513640
Hier krijgen ze twee keer per dag eten [op vrij vaste tijdstippen] waarbij ze 's morgens aanzienlijk minder krijgen dan 's avonds. Geen vastendagen.
Laatst gewijzigd door ~Joke~ op za 18 mar 2006, 21:57, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door