Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Desi
Hallo

Mijn american bull pup heeft parvo gehad, en ruim een week bij de dierenarts gelegen.
Gelukkig is ze opgeknapt en mocht ze naar huis, ik kreeg toen ook het advies om pasta bij te voeren, omdat ze er van aan zou komen en aan zou sterken..

Ik begrijp hier dat het niet goed is voor haar, maar moet zeggen dat ik er nog nooit problemen mee heb gehad, en ze nu een sterke speelde jonge hond is..

Maar snap wel uit jullie verhaal dat het dus NIET goed is, dus ga er toch maar mee stoppen hoe lekker ze het ook vinden :).
Yari schreef: Hahaha!! ;D
Nou mevrouw de fokker heeft nog steeds geen antwoord gegeven hoor, die zwijgt nog steeds als het graf.
Ze heeft nu wel heel laf een vriendin het voor haar op laten nemen en die heeft heel zielig dit topic van hier als link neergezet op dat andere forum met de tekst erbij dat ik goed ben in kopiëren. ::)

Ik had dus Peet en Lizzy's tekst letterlijk overgenomen, waarom niet? Beter omschreven en uitgelegd kreeg ik het niet en ik wist ook niet exact meer hoe het ook alweer zat.
Blijkbaar ziet zij dat alsof ik zelf niets kan verzinnen en altijd alles van anderen kopieer. Haha, nou ze denkt maar een eind weg.
Die heeft blijkbaar niets beters te doen. ;D

Ja nou, dit zou een reden kunnen zijn :P

* Het is niet toegestaan om teksten of foto's van Barfplaats te gebruiken op andere fora, sites, mailing, etc. zonder toestemming van de auteur en/of het Barfplaats Team. Ook dient er een duidelijke bronvermelding geplaatst geworden met de naam van de auteur en de URL: http://www.barfplaats.nl
Door casa
Ik dacht dat je hier geen hatelijke opmerkingen mocht plaatsen of denigrerende toon aan mocht slaan, hoe willen jullie dit dan betitelen? :o
Laatst gewijzigd door casa op ma 10 okt 2005, 23:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Door 202spots
casa schreef: Ik dacht dat je hier geen hatelijke opmerkingen mocht plaatsen of denigrerende toon aan mocht slaan, hoe willen jullie dit dan betitelen? :o
Hi Casa,
Dit is denk ik gewoon 'n herrinnering voor toekomstige plakkers?

Ik zie geen bedreiging of hatelijke opmerking hier hoor.
Of maak je je soms druk om de dik gedrukte letters???
Die zie ik eigenlijk meer als uitdrukking dat 't belangrijk is om toestemming te vragen VOORdat je iets van BP haald om op 'n andere fora te plakken, en dat had Yari jammer genoeg vergeten te doen.

Maar toch leuk dat je speciaal lid bent geworden zodat je dit niet zo enthusiaste berichtje kon plaasten!
Welkom op BP hoor!! ;)
Door casa
mensen moedwillig belachelijk maken klinkt toch behoorlijk hatelijk , of vind jij dat gezelli? En nee ik ben daar niet speciaal voor komen aanmelden er wordt zoveel verwezen naar barfplaats dat ik eens wilde kijken, maar goed
Door Lizzy
Beste mensen, discussies die ergens anders plaats vinden: deze worden niet hier uitgevochten. Daar hoef je dus ook niet speciaal lid voor te worden.

En ja, als je tekst gebruikt van Barfplaats: gaarne met toestemming en bronmelding. Yari mag van mij mijn tekst gebruiken waar ik wat uitleg over koolhydraten.

Deze discussie sluit ik omdat deze niet meer gaat over de inhoud, namelijk "zijn koolhydraten gezond voor de hond?".
Laatst gewijzigd door Lizzy op di 11 okt 2005, 10:01, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door