Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door sylvia
chooky schreef:

En ik vond het doorknippen van die pootjes al zo eng :-X erg he? ;D
Om je eerlijk te zeggen lijken mij de pootjes eraf knippen een stuk enger als een karkas in tweeen hakken met een bijltje ;D
Door chooky
ehm.... Sander, je mag ze hebben van Chooky.
Misschien dat Dimm, Chaya, Laika en Henk de duiven wel weten te waarderen. Chooky hoeft ze echt niet en vandaag is ze niet misselijk, dus gewoon weer terug naar de lamsribbetjes morgen.
Door margreet
Het zal best wel vaker voorkomen dat een hond iets niet lust toch?????hoop ik in ieder geval.Ik had twee heerlijjke konijnenpoten gekocht en gaf ze apetrots,in de veronderstelling dat ze me wel dankbaar zouden zijn voor zo'n duur hapje. :-\Maar het tegendeel was waar, Lana heeft er twee minuten op gesabbeld en Nick heeft er alleen maar aan gesnuffeld,dus geen konijn meer op het menu :P
Door Sonja
Als ik hier iets nieuws introduceer dan gaat Nena er vaak mee zitten piespeuken. Maar als ze het dan meerdere malen heeft gehad, gaat ze het uiteindelijk toch eten. Zo heeft het me vorig jaar wel een paar weken gekost voor ik haar zover had dat ze haaskarkas at. Van de week gaf ik weer eens haaskarkas en nu heeft ze het met smaak opgegeten.
Soms is het dus gewoon een kwestie van wennen.
Duifjes heb ik eerlijk gezegd nooit geprobeerd. Althans, niet voor de honden. Wel eens zelf gebraden duif geprobeerd: Niet te eten wat mij betreft, dus ik snap chooky wel een beetje

Sonja
Door chooky
Nou je het zegt Sylvia, ze heeft een keer een duif gevangen, maar die was waarschijnlijk al ziek. We hebben hem gelijk in de kliko gegooid. Je weet het nooit...

Chooky lust ook niet altijd vis. Soms eet ze het wel en soms niet. Probeer ik dus af en toe wel, maar de duiven zijn voor Chooky niet voor herhaling vatbaar.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door