@ Anne, haar halsband zit inderdaad te strak. Maar ik zweer je, toen ik haar ophaalde zat die dus niet te strak! Maar aangezien ze per week zo'n 2 kilo aankomt, gaat dat dus heel snel!
Ze heeft nu een andere, verstelbare om.....op de groei gekocht zeg maar.

@Lizzy, dank voor de tip van de Puur Jeuk, dat wist ik niet. Ze heeft net 200 gram eendenvleugels op..........en oh, wat eet ze keurig, ondanks de honger die ze heeft geleden is het geen schrokop, dus dan geef ik haar zo de Puur Jeuk.
En dan krijgt ze 's avonds een mengsel van wat yoghurt, een eitje, Puur Omega, bio kokosolie, mariadistel, kurkuma en peper. Wat ze overigens erg lekker vond!
Verder ga ik vandaag Teatree shampoo voor honden en Teatree spray voor haar huid/vacht kopen én een jasje.........want het lijkt wel herfst en in heb bos net zat ze te bibberen.
En vlakbij mijn huis zit een imker, jawel midden in Den Haag!

en die heeft rauwe honing. Dan kan ik dat op haar wondjes smeren.
Ook ga ik Puur Parasiet Balans kopen.
https://www.nmlhealth.com/puur/puur-par ... alans-60-c Ik vind de ingrediënten wel heel interessant voor een hondje als dit.
Het zal wel niet kunnen, maar ik heb het idee dat ze er beter uit ziet vandaag. Haar huid lijkt minder grauw. Het gekke was dat in het bos diverse mensen ook al zeiden dat ze haar huid roziger vonden en haar er beter uitvonden zien............maar anderhalve dag barfen, kan dat dan al verschil uitmaken?