Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Super Pluk,

Ik ga nu een nieuw menu maken! ( ik heb alweer wat producten bij elkaar gezocht )
Echter wil ik erg graag bio voeren en heb ik een erg kleine hond en is mijn budget niet on uitputtend. ( ik kan dus niet heel veel verzend kosten mijzelf perimenteren Door overal wat te kopen,toch ik streef  wel naar een goed menu , dus tips zijn zeker welkom hoor ! En ik wil graag geholpen wordende tips.
als vleesbot zit ik al wel gauw bij kip en eend want Zarah is een klein blijvend hondje en eet per dag maar 24 gram vleesbot ( dat ga ik afronden 25 gram hoor en ik voer op het oog dus ik ga niet precies wegen. Ik zal even een nieuw topic openen.

Groetjes, Casper en Zarah.
Laatst gewijzigd door Casper-Zarah op vr 17 jul 2015, 20:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoi Pluk en natuurlijk alle andere mensen ook!

Zou(den) jullie mijn menu voor Zarah willen beoordelen ?
Ik heb een opzetje gemaakt , als het goed is kan je via deze link mijn menu vinden : http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 471.0.html

Alvast bedankt!

Ps, Ik ken behalve Oervoer ook prooidier ,Darf en segment nu dus ( niet dat ik bij prooidier en segment al is besteld heb hoor ) maar de reden dat ik er nog niet besteld heb en niet denk nu al te bestellen zijn de verpakking hoeveelheden en de eveneens beperkte hoeveelheid bio producten. ( toch nog altijd bedankt voorde Links , zodra ik bij Oervoer iets niet kan krijgen jen ik ze en jan ik altijd nog overwegen hier wat te kopen , prooidier zal misschien op Den duur leuk kunnen worden als Zarah toch ooit haas gaat lusten ofzo , wat ik stiekem toch nog hopen hoor, lijkt mij leuk een haas te portioneren.

Barfplaats wordt gesponsord door