Ik vind het toch ook een beetje vreemd dat je zo veel moet portioneren.
Voor 1 hond...
Persoonlijk vind ik dat heel erg goed meevallen, en ik zit met 3 katten die 90, 115 en 160gr per dag eten. Dus portioneren kan ik inderdaad ook niet omheen maar dat is alles bij elkaar geteld misschien een week per jaar dat ik daarmee bezig ben... (ok, eerlijk, ik ontvet ook geitenvlees en moet een deel karkassen malen, dus dat kost meer tijd, maar dat moet jij waarschijnlijk niet doen).
Ik doe een deel wanneer het binnenkomt en een deel later, maar nooit echt een volledig dag.
Ik vraag me wel af waar je dan zoveel tijd in stopt?
Ik weet niet hoe lang je al barft en in hoeverre je al wat geroutineerd bent? Want het wordt natuurlijk wel eenvoudiger en loopt vooral veel vlotter naarmate je een tijdje bezig bent. Zeker als je een beetje kritisch naar je werk kijkt en hier leest hoe anderen het doen, kan je vast tips vinden om iets tijdsefficiënter te werken?
Geen nutteloze handelingen doen? Geen tijd verspillen aan meer verpakkingen dan nodig is? Niet te precies lopen afwegen maar wat marge toestaan?
Ale, ik weet niet hoe je't nu doet natuurlijk, maar het verbaast me wel een beetje.