Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door miik
Hope schreef: Ben ik nu de enige die zich weer ergert aan de titel van dit topic?
;D ;D ;D
Nope.....  :-X

Aan de andere kant, kauwen werkt stress verlagend... dus als de hond nog enisgzins interesse heeft in eten, kan een kauwsnack ook juist helpen om te kalmeren....
Tenzij ze zo gestresst zijn dat ze ook niet meer willen eten.
Door Tamara
Ik weet niet meer wat ik vorige jaren gaf  ??? Ik gaf het wel erg vroeg. Dat weet ik nog wel. Maar nu ik er over nadenk ga ik ze rond die dagen maar kvv met groente en kleine visjes geven. Ik laat ze die dagen ook altijd binnen, ik hoef geen angstig weggerende hond of een rotje wat afgaat als mijn hond er langs of erger nog, op loopt :'(  . Ik merk zelfs dat mijn ratten de dagen na nieuwjaar veel meer last van hun ademhaling hebben. En die zitten binnen  :o . Oké nu zijn het qua luchtwegen gevoelige dieren maar toch..
Door Kim_S
Hope schreef: Ben ik nu de enige die zich weer ergert aan de titel van dit topic?
;D ;D ;D
Ik erger me niet, maar moet er wel steeds extra bij nadenken  :biggrin2:

Dit jaar geen honden meer met oud en nieuw, dus niks om ons druk over te maken  :-\
Door Hope
Kim_S schreef: Ik erger me niet, maar moet er wel steeds extra bij nadenken  :biggrin2:

Dit jaar geen honden meer met oud en nieuw, dus niks om ons druk over te maken  :-\
Haha, ja dat dus.

De titel zegt nu dat je hond vleesbot eet. En dat hij vuurwerk eet.  :biggrin2:
Doet natuurlijk niets af aan het feit dat het gewoon een goed topic is met een goede waarschuwing, maar taalkundig is het echt geinig  ;D
Door Martine-Tom
miik schreef: Nope.....  :-X

Aan de andere kant, kauwen werkt stress verlagend... dus als de hond nog enisgzins interesse heeft in eten, kan een kauwsnack ook juist helpen om te kalmeren....
Tenzij ze zo gestresst zijn dat ze ook niet meer willen eten.
dat dus...
Ik doe niks bijzonders met oudjaar, hij krijgt gewoon zijn normale eten op de normale tijd...en eet ie niet, heeft ie pech, eet ie wel...prima.
Hij is gzd niet bang van vuurwerk, hij vind het irritant, op dezelfde manier als ie reageerd op de deurbel, dus iets gestrest zal ie wel zijn, tja het is ook niet mijn hobby ;)
Vorig jaar was ik ziek en lag om 21 uur al te bedde...op bed blaft ie niet, een van de weinige regels, als vrouwtje slaapt houd je je kop...dus het was een zalige rustige jaarwisseling  :P

Ik werk er overigens ook hard aan om het zo te houden, dat ie niet bang word, het reactieve komt omdat ik op die dag jarig ben en de eerste keer dat hij oudjaar bij mij meemakte wasie net een jaar en was er veel visite en heb ik geen tijd genomen om me op tom te richten, dus vuurwerk en deurbel/visite zitten bij hem in hetzelfde hoekje en word je dus blij en enthousiast van :D
Nouja niet ideaal, maar beter als doodsbang ;)
Door pike
Hope schreef: Haha, ja dat dus.

De titel zegt nu dat je hond vleesbot eet. En dat hij vuurwerk eet.  :biggrin2:
Doet natuurlijk niets af aan het feit dat het gewoon een goed topic is met een goede waarschuwing, maar taalkundig is het echt geinig  ;D
Taalkundig is het in dit geval niet correct, maar het is niet onmogelijk dat het wel oké is want Pike was als pupje verzot op vuurwerkrestanten  :-X Dus zo'n topictitel wekt bij mij verwarring.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door