Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door sphynxlover
nova schreef: en de heup- knie- en schoudergewrichten dan?
Kon jouw machientje dat ook aan? Wat is het motorvermogen van jouw app. Of heb je zo een  maalmonster als Bob, bekend onder de naam Johanna25
Het gaat niet altijd om het motorvermogen hoor!
Mijn machine heeft ook geen groot vermogen, maar alle onderdelen zijn van hard staal. Daardoor kan er niets verbuigen of knappen in het apparaat.Gewoon klein compacte machine die zijn werk doet op gewone stroom.
Door Mowgli
sphynxlover schreef: Het gaat niet altijd om het motorvermogen hoor!
Mijn machine heeft ook geen groot vermogen, maar alle onderdelen zijn van hard staal. Daardoor kan er niets verbuigen of knappen in het apparaat.Gewoon klein compacte machine die zijn werk doet op gewone stroom.
Dat zie je dan uiteindelijk ook aan de prijs ;)
En wat ook fijn is, is dat de machine direct stopt als hij te hard moet werken.
Door syiryo
Mowgli schreef: Dat zie je dan uiteindelijk ook aan de prijs ;)
En wat ook fijn is, is dat de machine direct stopt als hij te hard moet werken.
Hihi,, ik heb een porkert 32 aangeschaft (wel met schijf 16).. voor de makkelijke stukken zeker geen probleem,, voor de hardere heb ik hubby aant werk gezet  :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Door Mowgli
syiryo schreef: Hihi,, ik heb een porkert 32 aangeschaft (wel met schijf 16).. voor de makkelijke stukken zeker geen probleem,, voor de hardere heb ik hubby aant werk gezet  :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Met een porkert 32 is hier prima te malen. Ik heb hem weggedaan vanwege een meningsverschil over het barfen met manlief. Uiteindelijk toch mijn zin doorgezet en toen de Jupiter gekocht welke voor professioneel gebruik is goedgekeurd (voldoet aan HACCP regels).
Door Nathascha
Mowgli schreef: Even OT: Kun jij ook een hele eend met de Jupiter malen? Ik heb namelijk ook een Jupiter om voor mijn kater te malen en kan bij de gevogelte poelier hier in Berlijn een hele wilde eend kopen...
Ja dat kan. Ik haal hele eenden bij VSE van rond de 2kg. Hak ik in stukken en die gaan er moeiteloos door.
Door cindy5409
Ik heb vanmorgen enkele geitjes gemalen met de kenwood. Ik heb wel voor de zekerheid de poten en de ruggenwervel een keer door de lengte gedaan met de lintzaag. Daarna was het een fluitje van een cent.
Door nova
Sweet Dutchess schreef: Mijn machine ( een MBM ) kan de geitjes ook prima aan.
Ik heb mijn vriezer vol liggen met geiten kvv nu  ;D.
heb je een link naar dat merk/uitvoering  van  die machine
Door Sweet Dutchess
nova schreef: das een mooierd  :) hoor

Ik geloof dat ik aan een nieuwe toe ben  ;) :D ;D
Ik ben er ook helemaal blij mee.
Hij stond een tijdje terug op marktplaats. Ik denk dat je wel begrijpt dat ik toen effe snel werd hahaha
Ik kwam  , ik zag en overwon  :D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door