pike schreef: oh ja ???heb je daar ervaring mee dan?neu...helemáál niet 8)![]()
Moderator: Lizzy
pike schreef: oh ja ???heb je daar ervaring mee dan?neu...helemáál niet 8)![]()
Twiz schreef: Als ik kijk naar het menu van 12 juni krijgt Pike geen 2,5 % hoor maar 3,7 % volgens de rekenhulp.Jakkes moet ik weer gaan rekenen, maar het klopt wel hoor, zelfs ietsje minder dan 2,5%:
pike schreef: Jakkes moet ik weer gaan rekenen, maar het klopt wel hoor, zelfs ietsje minder dan 2,5%:Dit is in totaal 480 gram per dag, en als je dat ingeeft bij de rekenhulp met een gewicht van 16 kilo, dan is de uitkomst volgens de rekenhulp nu 3 %, of ik moet iets fout doen?
200 gram kippenek
60 gram kippemaag
60 gram kippevlees (dus zonder b)
60 gram groente
2 schepje probiotica (niet meegerekend)
(en dat alles verdeeld over 2 maaltijden)
Laatst had hij natuurlijk nog kvv erbij, daardoor klopte het sommetje waarschijnlijk niet . Overigens kreeg hij van kvv 500 gram per dag , vandaar dat ik mij nu afvraag of dit menu wel voldoende is.
pike schreef: nee, wil niet dat hij honger heeft, maar die indruk geeft hij nou ook weer nietPike krijgt eindelijk lekker eten, dus die moppert niet. Hij is er toch wel wat langer? mee bezig, dus misschien dat barf een beter verzadigd gevoel geeft.
en ik weet niet of je kvv nu wel zo direct met barf kunt vergelijken?
pike schreef: waar dient de yoghurt voor???gezonde probiotic en eiwitten
en mag Pike ook al eens een eitje??JA...JA...NEE....JA hoor.
of een sardientje???
of is dat nog te snel???
en mag hij ipv kipvlees ook al spiervlees van een ander dier???
en wat is een goed "recreatiebot" voor een beginner of kan dat helemaal nog niet????Kalfs schouderblad als je 't kan vinden.
202spots schreef: gezonde probiotic en eiwittenJA...JA...NEE....JA hoor.geweldig, dank je wel!
202spots schreef: Kalfs schouderblad als je 't kan vinden.Ga morgen gelijk eens informeren
pike schreef: today you'd better move into the stove