Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door sylvia
Het kan inderdaad met van alles, ik ging mijn versetende teef laten dekken, die kreeg daar in Frankrijk een bak brokken voor gezet die ze hap hap hap slik .....stik op probeerde te eten, ze heeft daarna minuten lang staan gaspen naar adem en brokken in de rondte staan hoesten :-X
Door Angelique
Blij dat het goed is afgelopen Richard :D

Hier krijgen ze de botten ook alleen maar onder toezicht. Ik heb er ooit eentje bijna op apagapen gehad met zo'n varkensoor en later dezelfde nog een keer met een chocochip. :-\
Door Helen
Ik vind een stuk van 15 bij 15 cm trouwens klein..Dat krijgt mijn boerenfoxje. Mijn herderpup krijgt veel grotere stukken.
Door Nelly
Ook ik blijf er altijd bij, sowieso als ze wat dan ook eten, zelfs in een pensstaafje kunnen ze stikken :-\ Overigens vind ik net als Helen 15 x 15 geen echt groot bot hoor.
Door Anneke V
Gisteren was ik ook verschoten, ik had onze Beagle pup een stuk been gegeven van een lamskortelet (ong 8 à 10cm)met nog vlees aan( ik durfde al niet het hele been te geven), kwestie van dat ie een aperitiefje had ;D ::) ;D Meestal is hij lang bezig met die dingen & nu op 2 seconden was dat ineens weg :o

Ik in paniek naar de hond, aan zijn keel voelen in zijn bekje kijken, maar alles was echt weg... :P Ik dacht bij mezelf van " dat krijg je nooit meer".... ::)
Laatst gewijzigd door Anneke V op do 10 mar 2005, 14:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Door pippie
Tja, het kan inderdaad met alles gebeuren, ik ben er ook altijd bij als ze eten, maakt niet uit wat
Addy
Door 202spots
pippie schreef: Tja, het kan inderdaad met alles gebeuren, ik ben er ook altijd bij als ze eten, maakt niet uit wat
Addy
Ik ben altijd blij wanneer ze 't hebben weggewerkt zonder te stikken ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door