Ik heb 'n abbonnement op WDJ.
zal wel schrijven of ze alsnog toestemming willen geven .
Moderator: Lizzy
202spots schreef: Ik heb 'n abbonnement op WDJ.Ik heb net een mailtje aan ze gestuurd, ik heb ook een abonnement.
zal wel schrijven of ze alsnog toestemming willen geven .
Lizzy schreef: Hetgeen overigens heel jammer zou zijn want het is bijzonder interessant!
Hoewel ik toch een paar andere conclusies trek.
Daarnaast zie ik ook in het artikel staan dat de voeding van de wolf ons veel kan leren, maar er niet direct een 100% 1 op 1 relatie is te leggen met de huishond om de dood simpele reden dat we gewoon te weinig kennis hebben. We weten niet eens precies wat een wolf eet. We weten niet eens precies wat de evolutie van de huishond gedaan heeft en we weten niet eens wat nou werkelijk gezonde voeding is voor de mens. Laat staan dat je eenvoudig kan zeggen "dit is de enige echte waarheid over wat een hond moet eten".
De rest van zijn betoog is belangrijk, een goed verstander heeft maar een half woord nodig.Dit zegt mij dat je het hier over je eigen intrepetatie hebt.
Lizzy schreef:Zeg Lizzy,
Nogmaals (ook net ergens anders geschreven): een wolf een louter wilde prooidieren. Onze huishond eet bio-plof-industrie-dier. En ik vraag me ten zeerste af of het geven van louter vlees, orgaanvlees en botten een hond wel alles binnen krijgt wat hij vandaag de dag nodig heeft.
jantje schreef: Zeg Lizzy,Dit soort zinnen Roger, daar gaat het om: "Je hebt het blijkbaar nog niet echt door hé!". Je komt hier op mijn forum en maakt gebruik van mijn gastvrijheid en ik verdien het gewoon niet om zo te woord te worden gestaan. Klaar.
wat is er mis mee met zo blijven discussieren ?
ik heb gisteren een paar pb tjes en mailtjes gehad van mensen die willen gaan zelf samen stellen , wier hond geef gf mixjes lust en die bijna radeloos worden omdat ze niet weten of ze het nu wel of niet goed doen, met of zonder gf mixen.
Dat zegt toch meer dan genoeg denk ik ?
Zulke opmerkingen zoals je hierboven neerzet, maakt die twijfels alleen maar groter, is dat discusierren ?
jantje schreef: Zeg Lizzy,Ik ben geen Lizzy, maar dit forum drijft op discussie, het gaat meer om de toonzetting.
wat is er mis mee met zo blijven discussieren ?
ik heb gisteren een paar pb tjes en mailtjes gehad van mensen die willen gaan zelf samen stellen , wier hond geef gf mixjes lust en die bijna radeloos worden omdat ze niet weten of ze het nu wel of niet goed doen, met of zonder gf mixen.
Dat zegt toch meer dan genoeg denk ik ?
Zulke opmerkingen zoals je hierboven neerzet, maakt die twijfels alleen maar groter, is dat discusierren ?
Lizzy schreef: Even voor de duidelijkheid: Roger alias Jantje heeft zichzelf zojuist voor de zoveelste keer afgemeld.
Lizzy schreef: Even voor de duidelijkheid: Roger alias Jantje heeft zichzelf zojuist voor de zoveelste keer afgemeld.Jeetje
chooky schreef: JeetjeJa als je hier komt en verwacht dat iedereen ademloos aan je lippen hangt en alles wat je zegt inneemt als het enige ware, dan kom je er hier bedrogen uit.Die man kan er ook echt niet tegen he, als je niet gelijk ja en amen tegen hem zegt
Sorry, Lizzy, ik zal er niet over doorgaan![]()