hier krijgen ze om ongeveer 20.30 -21.00 uur te eten en buiken dan de hele nacht uit.het laatste kleine rondje om half 12 gaat echt op z`n jan boeren fluitjes...tis dattut mot dus dat tel ik niet mee als beweging
Mijn honden krijgen 1x per dag te eten en pas nadat we een grote ronde hebben gedaan.
Soms betekend dat dat ze pas tegen 23 uur eten krijgen. En als we sóchtends weg zijn geweest krijgen ze smiddags eten.
Ik voer dus niet voor we weggaan.
De hele nacht. Ze gaan hier om een uur of 4, 5, 6 's avonds voor het laatst uit, dan krijgte ze om een uur of 8 's avonds hun enige maaltijd. Daarna gaan ze ook op hun plek liggen en bewegen niet meer. Hahaha, maar dat is ook het ras.
De volgende dag om half 8 (de ene) of 9 uur (de andere) zijn ze weer aan de beurt voor een wandeling.
Bedankt voor de reacties allemaal !
Het merendeel voert dus s'avonds, alleen is dat geen optie hier ivm het snaaien op straat wat ze dan gaan doen (en nu niet)
Ik hou gewoon mijn uur of 4 aan, dan moet het wel goed gaan
hier krijgen ze 's avonds tussen 20.00 - 21.00 uur te eten. Dinka gaar daarna verplicht in d ebench en Didge en Bantu gaan op hun stretcher/bank tot de volgende ochtend
Kai krijgt nog 2 keer per dag eten.
Sochtends spiervlees/orgaan en savonds spiervlees en vleesbot. Dus hij heeft de hele avond/nacht om uit te buiken. Wel doen we nog een plasrondje.