Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Vleesvoer, Barf, Brok of combinatie

Volledig BARF
44
18%
Volledig kompleet vers vlees
59
24%
Volledig brok
8
3%
BARF en kompleet versvoer
77
31%
BARF en brok
10
4%
Kompleet versvoer en brok
24
10%
BARF, kompleet versvoer en brok
14
6%
Anders
9
4%
Door Nitus
Gitte krijgt momenteel 5 dagen Carnibest en 2 dagen Barf. In de toekomst zal het aantal Barf-dagen wel uitgebreid worden, maar het zal altijd wel in combinatie met kvv blijven (vind ikzelf wel zo gemakkelijk ;)).
Het is trouwens wel elke keer weer genieten om te zien hoe ze een portie ribben soldaat maakt, of vakkundig een eitje kraakt 8) ;D.
Door yalla
sylvia schreef: Omdat Paul er nog niet is open ik een editie 2005 van zijn voedingspoll .

Dus wat eten de honden van Barfplaats (23-02 ) in 2005

Goed idee Sylvia! Mijn honden eten inmiddels alweer anders dan toen Paul de poll begon en je kunt maar één keer invullen.
Door Erna
Helemaal over op BARF.

Voor de drukke ochtenden zal er altijd KVV in de vriezer liggen maar ik schat zo in dat er weinig gebruik van gemaakt gaat worden.
Door K@rin
Allemaal in ieder geval per dag 50% Carnibest en de rest brok :o ;)
Teven, die gedekt worden 100% Carnibest
Jonge honden tot ca. 13 maanden 100% Carnibest (met heel af en toe een brokkenmaaltijd tussendoor). Daarna wat ik denk, dat nodig is, maar in ieder geval minmaal 50% Carnibest ......

Verder krijgen ze 1x per week kippennekken, elke dag vuile pens, 2x per week een rauw ei, 1x per week een bot, 1x per week karnemelk, kwark, biogarde of yoghurt.
Door tieneke
Jammergenoeg s'morgens nog Cb en s'avonds volledig barf,aankomende week is mijn vriezer leeg met de eendkarkassen die ze weigeren...
Dan gaat mijn man een nieuwe voorraad barf halen :P
Even nog het menu aanpassen....
En dan....wordt het helemaal smullen :P :P
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door