Moderator: Lizzy
Jolly schreef: Ik heb nu zuurkool gekocht, maar Peter wil dat dus absoluut niet etenGroot gelijk!!!!!
Lupa schreef: dan hebje hem niet goed onder de knieNee, dan moet hij OVER de knie. Maar in het geval van zuurkool vind ik een ritje naar de gele M toch niet meer dan logisch. Dat is toch echt wel het meest smerige dat je kunt bedenken om je toekomstige man voor te zetten.![]()
Lupa schreef: laten we daar niet over beginnen (mischin in de bar) maar een slecht begin kan toch goed komen.Soms wel ja!![]()
Sonja schreef: Nee, dan moet hij OVER de knie. Maar in het geval van zuurkool vind ik een ritje naar de gele M toch niet meer dan logisch. Dat is toch echt wel het meest smerige dat je kunt bedenken om je toekomstige man voor te zetten.Wat is er mis aan zuurkool? Lekker gestampt met aardappels, stukje spek meegekookt, scheutje witte wijn erbij, paar jenerverbesjes en kruidnageltjes erdoor; krijg er spontaan honger van![]()
Nelly schreef: Wat is er mis aan zuurkool? Lekker gestampt met aardappels, stukje spek meegekookt, scheutje witte wijn erbij, paar jenerverbesjes en kruidnageltjes erdoor; krijg er spontaan honger vanWeet nog meer variantjes![]()
tieneke schreef: Weet nog meer variantjesVariantjes zijn kattenknabbels....mmmmm
![]()
sylvia schreef: Variantjes zijn kattenknabbelsMoet jij niet naar je bed![]()
Nelly schreef: Wat is er mis aan zuurkool?Dat ik 't gewoon op geen enkele manier eetbaar vind.