Nelly schreef: Denk ook dat je gewoon ff moet kijken of de Nollebakkers de fazanten zelf willen plukken Tinus. En fazantenmaag- en ingewanden willen ze hier ook niet eten. Of daar iets inzit???snij maar open dan zie het wel

Moderator: Lizzy
Nelly schreef: Denk ook dat je gewoon ff moet kijken of de Nollebakkers de fazanten zelf willen plukken Tinus. En fazantenmaag- en ingewanden willen ze hier ook niet eten. Of daar iets inzit???snij maar open dan zie het wel
Lizzy schreef: Anders kijk je toch even wat ze met een hele fazant, Sommige honden vreten ze met veer en al 8)Tinus volgens mij
Nelly schreef: Denk ook dat je gewoon ff moet kijken of de Nollebakkers de fazanten zelf willen plukken Tinus. En fazantenmaag- en ingewanden willen ze hier ook niet eten. Of daar iets inzit???Ben nu zeer benieuwd Nelly
evds schreef: snij maar open dan zie het welSylllllllllllll!!!!!!!![]()
![]()
Nelly schreef: Die Tinus van jou....En toch is ie lief![]()
![]()
![]()
tieneke schreef: Sylllllllllllll!!!!!!!Nou als ik ze ook nog open moet snijden dan is 1 fazant niet genoeg hoor
Ze komt al plukken kan ze meteen ook de rest verzorgen![]()
Nelly schreef: Is volgens mij ook niet Syl, die nollebakkers moeten denk ik eerder ieder een half ree hebben....Ik bedoelde dat ik dat niet kom doen als ik er maar 1 fazant voor krijg![]()
sylvia schreef: Nou als ik ze ook nog open moet snijden dan is 1 fazant niet genoeg hoorNee op z'n minst 3 hoor Syl!![]()
![]()
tieneke schreef: Syl mag ze over een paar weekjes allemaal zelf gaan open snijdenJa ik doe een blinddoek om en ....tjakkaaaaaaa
Helemaal in haar uppie
sylvia schreef: Ja ik doe een blinddoek om en ....tjakkaaaaaaaLeef je maar lekker uit met die krengen!![]()
![]()