Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Sonja
Hé, dat adres ken ik niet, maar dat is wel interessant want Rijckevorsel is hier om de hoek en mijn boeffies eten graag knijn.
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om mij dat adres te geven?
Door Cherry
Sonja schreef: Hé, dat adres ken ik niet, maar dat is wel interessant want Rijckevorsel is hier om de hoek en mijn boeffies eten graag knijn.
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om mij dat adres te geven?
Je hebt een Pb tje
Door Ilse
Erna schreef: Nou, anders wil ik het wel hoor. Volgens mij woon jij hier dicht in de buurt.

Voor dat geld lusten mijn dogs wel konijn denk ik. Lijkt me sterk dat ze alle 8 het niet lusten.
Hoi Bount,

Nou mijn hondjes hebben er van gemuld hoor. Dus als je nog wat over hebt, dan hoor het graag hoor.
Als Erna niet alles kan meenemen, dan wil ik het graag van je over nemen hoor.

Groetjes van Ilse
Door Bounty
Hoi Ilse,

Leuk om te horen dat ze gesmuld hebben. ;D
Ik heb helaas niets meer over. Ik weet ook niet wanneer die vriend weer gaat, want hij had ongeveer 100 kilo gekocht.

Groetjes Bounty
Door tieneke
Bounty schreef: Hoi Ilse,

Leuk om te horen dat ze gesmuld hebben. ;D
Ik heb helaas niets meer over. Ik weet ook niet wanneer die vriend weer gaat, want hij had ongeveer 100 kilo gekocht.

Groetjes Bounty
Verkopen ze alleen gemalen vlees?
Door Bounty
Nee hoor. Ze hebben ook konijnen karkassen met erg veel vlees. Verder weet ik dat ze gemalen konijn en kip verkopen. Ze verkopen volgens mij ook vleugels etc (zag ik ze waren er mee bezig). en andere kipproducten, maar daar weet ik de prijzen niet van.

Groetjes Bounty
tieneke schreef: Verkopen ze alleen gemalen vlees?
Door tieneke
Bounty schreef: Nee hoor. Ze hebben ook konijnen karkassen met erg veel vlees. Verder weet ik dat ze gemalen konijn en kip verkopen. Ze verkopen volgens mij ook vleugels etc (zag ik ze waren er mee bezig). en andere kipproducten, maar daar weet ik de prijzen niet van.

Groetjes Bounty
Heb je ook een tel. nr?
Zeker voor de kipprodukten wil ik er best eens een uurtje voor rijden.
Hier zit gewoon niets in de buurt,onderontwikkeld gebied he? ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door