Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Ollie
tieneke schreef: Shanti ;)
Ja Shanti, maar haar gebruikersnaam is toch Sharpie?
Door Lizzy
Ollie schreef: Ja Shanti, maar haar gebruikersnaam is toch Sharpie?
Ja, volgens mij ook. Ik heb haar helaas al heel lang niet meer gezien hier.... :(
Door Ollie
[quote="Lizzy"]
Ja, volgens mij ook. Ik heb haar helaas al heel lang niet meer gezien hier.... :(
[/quote]

Nee, ik vind dat ook heel jammer! :-\

Zij gaf mij in het begin dat ik hier op het forum was wel eens wat advies, vandaar dat ik mij haar goed kan herinneren.

Ik ben hier ook alweer een jaar lid trouwens :D
Wat gaat de tijd toch snel! ::)
Door tieneke
[quote="Ollie"]
Ja Shanti, maar haar gebruikersnaam is toch Sharpie?
[/quote]
Je hebt gelijk ;)
Door Chaya
Jeetje, wat veel reacties in zo'n korte tijd. :D
Heel hartelijk bedankt allemaal voor jullie adviezen.
Ik ga zeker proberen om Chaya om te turnen naar een vers-voer-eter. Ik moet mij nog verdiepen in het fenomeen BARF. Ik lees deze kreet veel maar ben er nog niet goed achter wat en hoe. ???
Laat ik nu net een nieuwe baal Royal Canin-brokken hebben gekocht. :'(
Zijn de genoemde vervoersartikelen zoals Bibi enz gewoon bij de dierenspeciaalzaak te koop.
En Beau........hoe vaak per dag eet jij zo'n lekkere verse maaltijd?
Reageert Beau ook op bepaalde kluiven?
Chaya is dol op die groene, die van kruiden zouden zijn voorzien en goed voor hun gebit zijn, maar volgens mij straan die ook stijf van de kleurstof.

Groetjes van Chaya en Ineke
Door Lupa
chaya waar woon je?
je kan op de sites kijken waar een verkoop punt is van het voer die je kan geven.
je kan beginnen met kant en klaar vers voer en ondertussen je in verdiepen in BARF.
De Royal canin kunje geven aan bv een asiel, ik zou echt ni8et wachten totdat het op is.
Door tieneke
Ik zou vandaag nog beginnen...zeker met die hevige huid en jeukklachten!
Verdiep je nog niet in barf,ga je eerst verdiepen in kvv ;)
Koop een goed kompleet versvlees en geef absoluut geen tussendoortjes meer zoals snoep,brood en andere koolhydraten.
Als dat goed gaat ga je eens met een kippennekje beginnen,hierna een lapje pens en later misschien een kippenvleugeltje.
Voor je het weet stel je enkele dagen per week samen!
Moet je hierna eens kijken als je een paar weken verder bent ;)
En die brokken geef je gewoon weg of gooi je weg?
Ze hebben je hond alleen maar veel ellende bezorgd en jou hoge dierenartskosten.
Hou je straks ook allemaal mooi in je zak dat geld voor de Da :P ;D
Door Peet
...precies...amen...zo is het maar...etcetera......kortom: gewoon doen!
Door tieneke
[quote="Peet"]
...precies...amen...zo is het maar...etcetera......kortom: gewoon doen!
[/quote]
;D ;D
Door Chaya
Luna,

Ik woon in Purmerend en heb al gezien dat er diverse verkooppunten in Noord-Holland zijn o.a. Amsterdam-Zuid, Haarlem en Egmond a/d Hoef.
Ik zal proberen alle goede adviezen op te volgen en ga vandaag gelijk beginnen met kant en klaar vers voer (ik neem tenminste aan dat kvv hier voor staat)
Het zal voorlopig experimenteren worden.
Klopt het dat honden van verse pens ongelooflijk uit hun bek gaan stinken?
Ik zal heel regelmatig deze Barfplaats bezoeken, want ik heb nog vee te leren merk ik al.

Chaya
Door Lizzy
Uit de bek stinken van pens? Ehhh, dan zou ik dat gemerkt moeten hebben. Mijn honden eten zeer regelmatig vuile pens. En ze ruiken niet uit hun bek.
Door Ollie
[quote="Lizzy"]
Uit de bek stinken van pens? Ehhh, dan zou ik dat gemerkt moeten hebben. Mijn honden eten zeer regelmatig vuile pens. En ze ruiken niet uit hun bek.
[/quote]

Wel als ze het net gegeten hebben! :-X ;D
Door Chaya
Ikl heb inmiddels via Luna begrepen dat er een Bibi-leverancier in Purmerend zit. Ik vind die wel.

Nog even een ander vraagje: hoe zet ik een foto van Chaya bij de tekst? ???
Kan iemand mij adviseren?

Chaya
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door