Moderator: Lizzy
gonny schreef: ze opruimen..... 8)Hoe krijg jij je moeder zover???
Elvira schreef: Wat wil je dat je moeder doet ?M'n moeder mag de kuiken lek prikken of vermalen.![]()
Gotan schreef: Mij is verteld dat eendagskuikens in een soort koelcel gaan, door de temperatuur raken ze onderkoeld en slapen in. Dit schijnt de meest nette manier te zijn.Waar ik de kuikens ophaal worden ze verzopen.
balupa schreef: ik nam vroeger eens een zakje met kuikens mee voor de kat nou ik heb geweten me moeder vond mij dus echt eenOnderkoeling is de zachtste dood die je bedenken kan![]()
![]()
maar ik wil het wel een keer proberen alleen nu hoor dat ze in vriescel worden gedaan totdat ze gaan slapen![]()
Angelique schreef: Onderkoeling is de zachtste dood die je bedenken kandat lijkt mij nog erger
Maar had je het minder erg gevonden als ze verzopen werden???
Onderkoeling is de zachtste dood die je bedenken kanzegt men vanuit een warme huiskamer in een luie stoel achterover voor de pc
richard schreef: zegt men vanuit een warme huiskamer in een luie stoel achterover voor de pcJa, heb het ook alleen van horen zeggen. Speek niet uit ervaring![]()
richard
Angelique schreef: Ja, heb het ook alleen van horen zeggen. Speek niet uit ervaringZou ook moeilijk gaan, zou je twee levens moeten hebben.![]()
EvitaP schreef: pfoe, ik weet niet of ik dat kan hoor. Sowieso die beestjes aanraken, verschrikkelijk! Ze kijken je constant aan en ze zijn nog helemaal heel...Meestal worden ze verstikt.
Ik denk dat ik m'n moeder erbij roep als de honden het niet gewoon op eten.
Wat houdt het eigenlijk in, eendagskuiken. Zijn ze één dag oud? Hoe worden ze zo heelhuids gedood?
EvitaP schreef: Zegge waar is datIk heb gewoon in de gouden gids een kuiken broederij opgezocht bij ons in de buurt.
Hoe vraag je zoiets eigenlijk?
Want opzich zijn er best wel aardig wat pluimveebedrijven in de buurt. Maar ik zie mezelf daar nog niet aankloppen eigenlijk... Hoe gaat dat, mailen, bellen, schrijven of aankloppen?
Iemand tips?