Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door tieneke
#239142
sylvia schreef: Maar ik neem aan dat je dan het idee hebt dat het iets extra's toevoegd, dat het gezond is ofzo
In de moederkoek zitten toch voedzame stoffen?
Gebruikersavatar
Door sylvia
#239218
tieneke schreef: In de moederkoek zitten toch voedzame stoffen?
zoals wat dan? volgens mij is het één grote bloedkoek
Door tieneke
#239246
sylvia schreef: zoals wat dan? volgens mij is het één grote bloedkoek
Heb ik wel eens gehoord ???
Zowiezo geef ik die zooi niet!
Al liep Kobus(toen hij nog leefde) er wel heel verlekkerd naar te kijken ;)
De avond ervoor hadden we de nageboorte van de moedermerrie in de kruiwagen gekieperd :o
2 dagen heeft het kreng in die kruiwagen gelegen totdat Jaco hem er met een riek heeft uitgeschept in een grote zak :-X
Door Nelly
#239456
Dacht ook dat er in een nageboorte veel voedingsstoffen zitten. In mijn oude hondeboeken staat dan ook dat het goed als teven de nageboortes van hun puppen opeten en ik meen dat Toepoel ooit heeft geschreven, dat als je nageboortes van schapen, koeien en paarden kon krijgen om te voeren, je dit zeker moest doen i.v.m. de voedingswaarde. Maar ja wie ben ik ::)
Gebruikersavatar
Door sylvia
#239463
Nelly schreef: Dacht ook dat er in een nageboorte veel voedingsstoffen zitten. In mijn oude hondeboeken staat dan ook dat het goed als teven de nageboortes van hun puppen opeten en ik meen dat Toepoel ooit heeft geschreven, dat als je nageboortes van schapen, koeien en paarden kon krijgen om te voeren, je dit zeker moest doen i.v.m. de voedingswaarde. Maar ja wie ben ik ::)
Het enige wat de nageboortes doen is de melkgift stimuleren en laxeren.
Door tieneke
#239473
sylvia schreef: Het enige wat de nageboortes doen is de melkgift stimuleren en laxeren.
laxeren doen ze hier al zat ::)
Door jolly64
#240455
Hmm nageboortes voeren :-X
Ben ik blij dat ik in een drukke stad woon ;)
Heb er nooit 1 gezien maar als ik zo jullie verhalen hoor dan word ik al misselijk :-[
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door