Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door luka en kira
#1894446
Welkom op BP Ineke!
Grappig dat je ook Ineke heet en ook de eerste keer bij slagerij Schiffmacher spullen hebt gehaald.  ;)
Dat deed ik ook. Maar ik vind hem buitensporig duur geworden!
Het is een slager met goed vlees maar van barfen heeft ie niet echt verstand (sprak zij uit ervaring)!
In Harderwijk zit VSE daar kun je eend bestellen. Ruggen en halzen zijn goede beginnersbotten.
Ik sluit me aan bij mijn voorgangers.
Lees je uitgebreid in in de documentatie en koop een grote vriezer.
Met een grote vriezer kun je ook meedoen aan mooie aanbiedingen, en zodoende ben je een stuk voordeliger uit.
En je kunt ook meedoen met gezamenlijk bestellen zie het topic Verzamelplaats, zodoende kun je eens wat uitproberen.
Succes!
Groetjes,
Ineke
Door Angela_Bodhi
#1906103
Kom je er al een beetje uit? Een menu maken is idd wel handig. Daar is hier ook hulp voor hoor. In het begin lijkt alles heel ingewikkeld, maar als je eenmaal een menu hebt, is het gemakkelijk om te variëren. Mengen is idd goed, maar wel in de juiste hoeveelheden. Ik geef zelf 1 pensdag, 1 visdag, 3x een botvlees met orgaanvlees-dag (hart, lever, nier) en 2x spiervleesdag. En extra's zoals ei of groente.
Door old school
#1906183
hier ook al een extra vriezer, vlees heb ik gehaald bij vleeshallen in de buurt, (was1.5 euro / kilo)
ook had ik al hart mee (was 5 euro en weegt ongeveer 2.5 kg, beetje teleurstellend)
ben zelf ook nog steeds op zoek naar de rest, dit weekend een trip naar het slachthuis voor kippen enzo. en dan nog extra orgaan,
en natuurlijk nog groenten vinden, ze zullen dan meer groenten eten dan dat ik zelf eet.
en een blender aanschaffen om de groenten te pureren.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door