[quote="BbvDoerak"]
Hihihi ik heb ook al gezegd om plaats te maken in de garage maar dat is een gevoelig onderwerp.
Dat ding staat echt bommevol bij ons!
Nou ja ten eerste met mijn man zijn oldtimer en daarvoor moet hij ook werkruimte hebben natuurlijk.
Dan staan er twee grote stellingkasten met verf en gereedschap voor ... (joost mag het weten, volgens mij komt er de helft niet uit).
Dan nog 3 gesloten kastjes en een grote werkbank (die alleen gebruik wordt om spullen op te leggen zoals oud papier enzo).
Maar goed ik heb nu mijn vriezertje en ben daar al blij mee, als hij er zelf ook wat meer in gaat geloven (hij kijkt wel met plezier naar hoe onze hond eet), wie weet?

[/quote]
Ja joh....laat maar gaan...even wennen. Bij sommigen gaat het snel en bij anderen heel langzaam. Als hij nu al geniet van het eten van de hond komt er vanzelf de dag dat er een grotere vriezer komt. Hier ging het ook vrij langzaam. Zelfs het beginnen. Ik ben begonnen met half brok, half kvv. Je hoort wel eens dat mensen dan zeggen....joh doe meteen helemaal kvv, waarom nu nog brok?!
Maar gezien hoe het bij mijzelf ging denk ik.....tóp, het begín is er...dat komt vanzelf goed. Ik heb denk ik nog geen drie maanden combi brok kvv gegeven. Dat werd al snel kvv/barf en nu alweer lange tijd barf en heb hier een drachtige teef rondlopen waarvan de pupjes straks afgespeend worden op rauw ;-)
Kortom.....komt tijd, komt goed