PS laat dit aub geen discussie worden om het feit dat mijn hond jaagt op klein wild
[/quote]
Ja, jij bent lekker

Dus ik vraag me af wat je wil ???
ps wat jij je hond laat doen heet stropen.
Moderator: Lizzy
Nitus schreef:Ja ik wordt graag persoonlijk aangevallen ik heb niets liever
Omdat je geen discussie wou denk ik
Sammy_Shunka schreef:Vandaar je laatste zin onder je verhaal
Ja ik wordt graag persoonlijk aangevallen ik heb niets liever![]()
Sammy_Shunka schreef: Hoi!!!Je bedenkingen tegen de methode "billinghurst" zijn uitgaande van wat je gezien hebt bij het opvreten van 1 konijn zijn wat te magertjes te noemen om er direkt conclusies uit te trekken.
Waarom krijg ik dan geen antwoorden op mijn bedenkingen?
Je kan een slang ook diepvriesmuizen geven.....
Nee mijn hond valt geen honden aan absolut niet!!! En ja ik kan mijn hond terug roepen als ze een kat ziet. Mijn collie loopt altijd los en shunka leert dat nu ook dus nee mijn honden gaan achter geen katten aan!
Sammy_Shunka schreef:Blijkbaar ben je er nog steeds van overtuigd dat het allemaal maar normaal is wat je hond doet
Ja ik wordt graag persoonlijk aangevallen ik heb niets liever![]()
Angelique schreef:Als ik ga schrijven dat ik eventueel meer onderzoek ga doen krijg ik weer vanalles naar mijn hoofd geslingerd
Je bedenkingen tegen de methode "billinghurst" zijn uitgaande van wat je gezien hebt bij het opvreten van 1 konijn zijn wat te magertjes te noemen om er direkt conclusies uit te trekken.
Voor de rest vind ik het hele verhaal om van over me nek te gaan. Heeft niets met BARF te maken. Het voeren van levende dieren is nergens voor nodig.