Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Nadia
Nee hoor, je kunt best een dag laten vasten, of KVV geven, of later geven, of voor de avondschool geven.. Kan allemaal..

Bij mij is er geen touw aan vast te knopen hoe laat Kain eten krijgt.
Eerder of later op de dag eten geven of indd vasten.
Ik doe het zelf ook zo. Ivm mijn werk ben ik savonds niet thuis, kom vaak pas tussen 23.15u en 1.30u thuis, daarna krijgen de honden hun eten of anders de dag erna smorgens en dan savonds nog een keer. ;)
en dan maar meteen de vraag: hoe reken ik dat dan in mijn schema mee? als mijn hond de hele week barft en dan 2 dagen kvv (omdat we weg zijn en mjn moeder dat echt niet gaat geven) moet ik dat gewoon van het geheel aftrekken en dan gewoon de rest weer als normaal verdelen?
Door Lynn
Ik kom voor de avondschool niet naar huis (ga dus rechtstreeks van't werk) en erna... ik ben pas rond 22.30 thuis. Dat vind ik, voor onze situatie, wel wat laat...
En ja, mijn ouders zouden het heel zeker wel kunnen, maar 'willen' het niet. Maar die optie van orgaanvlees en/of spiervlees kan natuurlijk ook wel. Daar had ik niet bij stil gestaan, omdat in mijn schema elke dag vleesbot staat.
Het is ook maar tot half mei dat ik nog avondschool heb. Dus voor die 6 maandagen ga ik dan toch maar kvv of spiervlees doen.
Allemaal bedankt voor de tips!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door