Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door *Marga*
koeienknieën gekookt zodat de honden lekker kunnen knabbelen????
dat zag ik vandaag ergens staan,ik reageer er al niet meer op,helpt toch niet.(niet op dit forum hoor)
Door Angelique
[quote="tomendanielle"]
Ik begrijp trouwens niet dat er nog leveranciers zijn die dat soort dingen leveren!
Zou verboden moeten worden!!
[/quote]

En wie gaat dat verbod uitvaardigen...de barfpolitie :-\

Aanbieden mag altijd, of je het koopt en voert is de keuze van de eigenaar en zij die niet weten welke botten wel/niet goed zijn moeten eerst even terug naar af om her en der wat bottendocumentjes te lezen. Heb je dat gedaan, weet je genoeg om je eigen keuze te maken.
Door *Dorothea*
[quote="*Marga*"]
koeienknieën gekookt zodat de honden lekker kunnen knabbelen????
dat zag ik vandaag ergens staan,ik reageer er al niet meer op,helpt toch niet.(niet op dit forum hoor)

[/quote]

De hond van een vriendin van mij is overleden na het knabbelen aan een gekookte runderknie  :(
Door Mevroi Kruim
[quote="*Dorothea*"]
De hond van een vriendin van mij is overleden na het knabbelen aan een gekookte runderknie  :(
[/quote]

En was daar een causaal verband, of een coincidentie?
Door tomendanielle
[quote="Angelique"]
En wie gaat dat verbod uitvaardigen...de barfpolitie :-\

Aanbieden mag altijd, of je het koopt en voert is de keuze van de eigenaar en zij die niet weten welke botten wel/niet goed zijn moeten eerst even terug naar af om her en der wat bottendocumentjes te lezen. Heb je dat gedaan, weet je genoeg om je eigen keuze te maken.
[/quote]

Ik zou denken.. dat als iemand versvlees/bot etc. levert speciaal voor honden dat diegene het dan wel uit zijn assortiment zou halen als hij om dieren geeft. Ik heb het dus niet over een slager ofzo. Je hebt toch niets aan dat je klanten weggaan omdat hun hond overleden is door spullen die jij gewoon aanbiedt... ik begrijp dat gewoon niet.
Door *Dorothea*
[quote="Kruimel"]
En was daar een causaal verband, of een coincidentie?
[/quote]

een botsplinter is door de darmwand heen geprikt.
Die hond was trouwens een brokkenhond, die een extraatje kreeg om hem te verwennen.
Door kojak
-
Laatst gewijzigd door kojak op zo 04 apr 2010, 18:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Door May Linn
Ook ik heb een ervaring waarin een hond dood gegaan is na het eten van een runderknook.
Deze kreeg een verstoppig en heeft dit niet overleefd. Dit wil je niet meemaken.
Dus nee runderbotten komen hier echt niet in huis.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door