<...dat topkok Ad Visser...>
Huh, da's toch die presentor van pop muziek enzo? Is ie van z'n geloof verandert?
Moderator: Lizzy
Jolly schreef:nee hoor dit is echt een hele andere hoor, volgens mij heet die andere AB Visser. Of misschien heten ze beide wel hetzelfde maar zijn wel hele verschillende personen.
Jolly schreef:Die van Toppop heet ook Ad Visser Jolnee hoor dit is echt een hele andere hoor, volgens mij heet die andere AB Visser. Of misschien heten ze beide wel hetzelfde maar zijn wel hele verschillende personen.
Lizzy schreef:Da's een goeie! Ik had gister iemand van Biofood aan de lijn, weet niet meer wat die allemaal uitkraamde. Ik heb al deze merken al gemaild en geinformeerd naar de zuiverheid van hun ingredienten. Maar ik heb niet specifiek gevraagd naar waar ze hun vleesmeel en vet vandaan halen. Dat ga ik zeker doen (canidae beweert overigens door een hele rits instanties te worden gecontroleerd, staat op hun website, maar dan nog is de vraag interessant).
Zuiverhuid van ingredienten..... misschien kun je hen allemaal eens vragen waar zij hun vleesmeel en vet vandaan halen. Ik krijg daarop geen antwoord (van FF en Biofood) en dus is het voor mij al af-uit-klaar.