zeewieren dan zo'n 3a4 keer in de week, voor een show wil ik het ook weleens iedere dag geven.
Soms vitC bij een 'lekpikkie'
en Da Vinci krijgt vliernetextract omdat dat goed schijnt te zijn voor de pigmentatie van zijn oogleden.
ellen
Moderator: Lizzy
Lizzy schreef: Volgens mij is het handig om toevoegingen te categoriseren. Ik vind namelijk dat je gezonde natuurlijke toevoegingen hebt (zoals rauwe noten en zaten, knoflook, zeewier, chlorella, kefir) dat je niet als voedingssupplement zou moeten zien. Dan heb je de echte voedingssupplementen zoals visolie, vitamine/mineralenpoeders of pillen. En dan heb je de supplementen die je bij gezondheidsproblemen geeft.Ik vind dat niet zeikerig is, ik houd wel van ordening, maar het is soms wel lastig om bepaalde middelen in een hokje te stoppen vind ik. Want je zou chlorellatabletjes ook als een vit/min. suppl. kunnen beschouwen toch?
Voorbeeld: Brutus krijgt aan natuurlijke toevoegingen dus : rauwe noten en zaden, knoflook, zeewier, chlorella. Allemaal 'super foods'.
Hij krijgt aan voedingssupplementen niks.
Hij krijgt aan gezondheidssupplementen: spiersupport van de Groene Os en Corta RX (glucosamine/chondroitine/msm enzo).
Zou dat niet duidelijker zijn, om het te categoriseren, of is dat zeikerig?
Lizzy schreef: Volgens mij is het handig om toevoegingen te categoriseren. Ik vind namelijk dat je gezonde natuurlijke toevoegingen hebt (zoals rauwe noten en zaten, knoflook, zeewier, chlorella, kefir) dat je niet als voedingssupplement zou moeten zien. Dan heb je de echte voedingssupplementen zoals visolie, vitamine/mineralenpoeders of pillen. En dan heb je de supplementen die je bij gezondheidsproblemen geeft.Je vergeet zijn multipitamientje
Voorbeeld: Brutus krijgt aan natuurlijke toevoegingen dus : rauwe noten en zaden, knoflook, zeewier, chlorella. Allemaal 'super foods'.
Hij krijgt aan voedingssupplementen niks.
Hij krijgt aan gezondheidssupplementen: spiersupport van de Groene Os en Corta RX (glucosamine/chondroitine/msm enzo).
Zou dat niet duidelijker zijn, om het te categoriseren, of is dat zeikerig?