Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door me and my boys
huttenkase/cottage cheese is een hele jonge ongerijpte kaas.
Is rijk aan eiwitten en bevat relatief weinig calorieen
ellen
Door de Meiden
Hallo Judith,

Als je voor Ellen vis bij het IC meeneemt, mag ik dan zo brutaal zijn je te vragen of je ook een zak sardientjes en een zak markreeltjes mee wil nemen voor mij?
Dat scheelt mij weer een ritje naar R`dam.
IK heb ook een Herbybestelling gedaan via Ellen, dan komt het op deze manier wel goed.

Marjan.
Door judith1967
vanaalst schreef: he, dat is fijn als je dat wil doen judith!!
Zou je dan 3 kilo mee kunnen nemen?
bvd ellen
Neem 3 kilo voor je mee. ;)
Door judith1967
de Meiden schreef: Hallo Judith,

Als je voor Ellen vis bij het IC meeneemt, mag ik dan zo brutaal zijn je te vragen of je ook een zak sardientjes en een zak markreeltjes mee wil nemen voor mij?
Dat scheelt mij weer een ritje naar R`dam.
IK heb ook een Herbybestelling gedaan via Ellen, dan komt het op deze manier wel goed.

Marjan.
Is goed neem voor jouw ook een kilo mee. ;)Alleen die makreeltjes hebben ze daar niet hoor.Alleen die diepvries sardientjes
Door de Meiden
Alvast bedankt, maar daar hebben ze zeker te weten ook makreeltjes diepvries, want ik heb ze de laatste keer daar ook vandaan, ze lagen in dezelfde vrieskist zelfs.
En ook andere vissoorten lagen erin.
Maar met alleen sardientjes ben ik al blij.

Marjan.
Door me and my boys
ze hebben het op!
Heel moesten ze het niet :-X
dus ik heb het in stukken gesneden en gemengd met huttenkase.
Voor weirdo heb ik het gemengd met fytomix.
Met smaak hebben ze staan eten!
Alleen vinci deponeerde het binnen 1 min op de mat, maar at het daarna weer op. nu maar hopen dat het er allemaal in blijft, is dat het geval, dan is het zeker voor herhaling vatbaar!
ellen
Door judith1967
de Meiden schreef: Alvast bedankt, maar daar hebben ze zeker te weten ook makreeltjes diepvries, want ik heb ze de laatste keer daar ook vandaan, ze lagen in dezelfde vrieskist zelfs.
En ook andere vissoorten lagen erin.
Maar met alleen sardientjes ben ik al blij.

Marjan.
Oh,nou ik ga even kijken en als ze ze hebben neem ik daar ook een kilootje van mee voor je ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door