Dian schreef: met de rollator?????![]()
proest ;D

Nu loop ik nog wel met jezus-sandalen aan want schoenen aan lukt nog niet

Maar omdat het geen 30 graden buiten is ga ik hem toch maar niet ff lopend brengen!!!
(stelletje m*tsen)
Moderator: Lizzy
Dian schreef: met de rollator?????![]()
Nynke F schreef: Luie donder![]()
![]()
![]()
;)
Moraal van dit verhaal: Ellen heeft meer aan mij, ik kom hem ook nog brengenen ophalen
![]()
Sexy; sandalen in de winter![]()
![]()
![]()
![]()
Nynke F schreef: Sorry meissie, electrische sokken ken ik niet 8) maar ik moet wel meteen denken aan zo'n grote pantoffel die werkt als een electrische deken.'
In april gaan we een weekje naar het Drents-Friese wold, woon je daar in de buurt?![]()
Zaniematsu schreef: Ik heb dit op internet gevonden : http://www.globetrotter.nl/bestellijstdrogers.htmlIk heb hem ook - super ding!
AstridStraver schreef: Ik heb hem ook - super ding!Hallo Astrid,
maddoc schreef: Angelique en Evelyn02 hebben hem, zie 'droogmachine geleend', ik heb hem in bestelling, hoop hem over een paar dagen in huis te hebben.Gaat echt super goed
Ben benieuwd hoe hij jouw bevalt!
maddoc schreef: klinkt goed, op welke stand heb je hem gezet?Ik heb hem nu op de hoogste stand gezet (ben nog al een ongeduldig tiep
goed idee van die appelschijfjes, hou ik in gedachten
maddoc schreef: nou de Rommelsbacher is hier ook gearriveerd en gisteren gelijk uitgeprobeerd. tegen de tijd dat ik het er allemaal in had liggen was het tijd om naar het werk te gaan, dus maar op de laagste stand, 250wt, gezet, 7 uur later weer terug, maar op 250wt schiet niet op, dus toen maar op de hoogste stand gezet voor nog 3-4 uur (op de timer).Oeps, was je hem bijna kwijt aan de katten
ik had er carnibest Eend, eendenhartjes en kippenlevertjes in gedaan, dus weer even voorraad.
kwam ik 's ochtends de keuken in, al het lekkers lag er nog in (timer toch wel handig), hadden de katten alsnog de boel haast geplunderd en met het apparaat aan het schuiven gegaan! dat was haast gelijk einde apparaat, stond nog net op het randje vh aanrecht.
ben heel blij dat ik voor deze heb gekozen, met de optie vd hogere standen en echt makkelijk schoon te maken bakken.