Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door jolly64
#91345
Ik heb vandaag voor het eerst pens door zijn etengedaan :-*
Maar voordat hij ging eten had hij een plattic boterhamzakje van straat op ::)
Wilde het direkt uit zijn bek trekken maar meneer had het al naar binnen geschokt >:(
Ik vind het geen leuk spelletje meer :-\
Gr Jolanda
Door Truus
#91359
Hoi Jolanda, dat plastic zakje poept hij er morgen wel uit hoor. Misschien moet je wel een beetje helpen maar kijk wel even of het er helemaal uit is.
Dat is mij ook een keer overkomen :-\.
Succes.
Door geer
#91363
Saar at ook altijd poep van straat. Ik heb toen de tip gekregen om Veendrenkstof te geven... Helaas heb ik het bij Saar niet lang kunnen proberen :-\, maar wie weet helpt het...
Door Truus
#91367
geer schreef: Saar at ook altijd poep van straat. Ik heb toen de tip gekregen om Veendrenkstof te geven... Helaas heb ik het bij Saar niet lang kunnen proberen :-\, maar wie weet helpt het...
Ze heeft een plastic zakje opgegeten Geer ::) ;D
Door geer
#91368
Truus schreef:
Jahaaaa...maar DIE komt er vast wel weer uit... de eerste vraag ging over poep eten ::) ;D
Ze heeft een plastic zakje opgegeten Geer ::) ;D
Door jolly64
#91372
Het is een Hij ;D
Hoop dat het er snel uitkomt ::)
Gr Jolanda
Door Truus
#91375
jolly64 schreef: Het is een Hij ;D
Hoop dat het er snel uitkomt ::)
Gr Jolanda
Ja Jolanda, het is een raar idee en ik snap dat je je zorgen maakt maar morgen poept hij het er wel uit hoor.
Succes.
Door geer
#91376
jolly64 schreef: Het is een Hij ;D
Hoop dat het er snel uitkomt ::)
Gr Jolanda
Misschien dat je hem wel even moet helpen...zo'n heel zakje is best een hele opgave hoor!!v ;) ;D
Door Truus
#91377
geer schreef:

Misschien dat je hem wel even moet helpen...zo'n heel zakje is best een hele opgave hoor!!v ;) ;D
Neem een plastic zakje mee om over je hand te doen ;)
Door Lupa
#91378
morgen krigje gegarandeerd een ingepakte drol ;)
Door geer
#91379
Lupa schreef: morgen krigje gegarandeerd een ingepakte drol ;)
da's handig! Kan je je poepzakjes thuislaten ;)
Laatst gewijzigd door geer op di 04 mei 2004, 23:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Door jolly64
#91392
Denk dat ik de tip van Truus aanneem en neem een ander boterhamzakje mee om het eruit te trekken :-X
Zit het in 1 zakje ;D
Door Truus
#91396
jolly64 schreef: Denk dat ik de tip van Truus aanneem en neem een ander boterhamzakje mee om het eruit te trekken :-X
Zit het in 1 zakje ;D
;) ;D Succes en morgen lezen we het poepverhaal van jou ;D
Door jolly64
#91397
Of overmorgen ???
vorige keer had hij plasticfolie op en dat duurde 3 dagen eer het eruit kwam :-[
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door