Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door pike
Hitam schreef: ;) :D ;D
Dank jullie wel! Volgens mij lees je het in een uurtje uit.
Klopt  :D maar ik vond dat wel jammer want ik  had nog wel wat meer willen lezen  ::)
Door Willemijn
Hitam schreef: ;) :D ;D
Dank jullie wel! Volgens mij lees je het in een uurtje uit.
Ja, dat is zo maar ik denk dat dat een voordeel is. Persoonlijk lees ik graag maar Lizzy heeft hier eens opgemerkt dat de meeste mensen NIET willen lezen. Een dik boek zou dan afschrikken.
Door senna-husky
sjee wat is dit een leuke site  :) je gaat iets over voer lezen voor je hond ,komt eruit dat je rauw gaat voeren . dan ga je een boekje kopen en lezen . blijkt dat je hier ook veel kunt leren en kom je de schrijfster van het boekje ook nog tegen  :) t is echt te gek hier  :) :) :) :)
Door K&D
het kan nog veel gekker hoor  :P....fluistertoon....... als je meegaat met de BP-wandelingen kun je ook veel mensen live spreken......
Door Dian
senna-husky schreef: lijkt me ook gaaf  :D maar waar is dat dan  :-[ 
zaterdag 8 december staat er een wandeling gepland in Chaam en zondag 23 december een wandeling op het Rozendaalse veld (bij Arnhem in de buurt) ;) Zie berichten in de bar :D
Door Do
Dubhe en Kyrah schreef: het kan nog veel gekker hoor  :P....fluistertoon....... als je meegaat met de BP-wandelingen kun je ook veel mensen live spreken......
en krijgje dan ook een handtekening? :angel2:
Door Robian
Do schreef: en krijgje dan ook een handtekening? :angel2:
Ik had je laatst wel een handtekening willen geven hoor Do.  8)
Je had het gewoon aan me kunnen vragen, ik bijt niet hoor  :D ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door