judith1967 schreef: Vanavond is het sperzieboon geworden1 boon ???

Moderator: Lizzy
202spots schreef: 1 boon ???![]()
![]()
Nynke F schreef: Lycka, als ik groentenmix maak, doe ik bijv.:Waarom doe je er lijnzaad door? Daar heeft de hond niet veel aan, is meer iets voor paarden; jonge blaadjes van zevenblad kan je geven (kan ook in de salade) als je tenminste zeker weet dat je zevenblad hebt want de plant kan wel verwisseld worden met andere schermbloemigen die giftig zijn
Andijvie, wortel, alfalfa, spinazie (niet te veel) zevenblad (onbespoten uit de tuin van de buren) witlof, 2 eitjes met schil, sezamzaadjes en lijnzaad en mix dat allemaal in miniscule stukjes dat het zo'n dikke pap wordt. Dan doe ik het in die rubberen ijsblokjesbakjes van de Ikea inde vriezer.
Mijn hondjes eten het niet puur, alleen gemengd met vlees.
pike schreef: en met eitjes en zaadjes is je groentemix al niet puur meer toch?Alles wat extra bij de groentes word gedaan word mix genoemd, deze mix word door de meeste honden niet gegeten.
als je tenminste zeker weet dat je zevenblad hebt
Nynke F schreef:Welja meid, je kunt er echt van alles doorgeen gooien om het op te leuken. Ei, gehakt, joghurt, huttenkase, noem maar op.
Ja hoor, ik weet 100% zeker dat het zevenblad is
Een mix hoeft niet puur alleen uit groenten te bestaan toch? Met een eitje erdoorheen mixt het veel fijner.
Van mij mag je er ook van alles doorheen doen hoor zo bedoelde ik het niet, blijkbaar heb ik wat dat betreft gemakkelijke eters want hier eten ze de groentemix helemaal zonder toevoegingenIs goed hoor, ik snap het