Moderator: Lizzy
laura schreef: Ik heb t idee dat ik een beetje lastig ben met al die vragen, maar ik ben blij dat ik wat gevonden heb. Die capsules zijn hierbij vergeleken nogal prijzig en superonhandig....Mijn honden krijgen kvv dat is compleet maar omdat ze best wel een aktief leven hebben vind ik wel dat ze dit wel kunen gebruiken.zo 3-4 keer per week.
Bedankt, ik zal t binnenkort gaan proberen!!!
Onze hond is op en top gezond, maar volgens mij is het wel een goede aanvulling op het barfmenu!
Paul_Barte schreef: Ga a.u.b. het vloeibare schapenvet van Biofood NIET verwarren met visolie!!Sorry hoor, maar het ging me echt niet om de prijs!!!!
Dat er een klein beetje visolie doorheen zit maak van een schaap geen vis
De adviesprijs is trouwens 6,95 voor 500 ml en voor die prijs kan dat ook helemaal niet.
Betere keus is het advies van Angelique maar dat krijg je echt niet voor die prijs![]()
laura schreef:Was niet tegen jou hoor Laura maar meer in het algemeen
Sorry hoor, maar het ging me echt niet om de prijs!!!!
Ik wil van een schaap ook geen vis maken...
Is het volgens jou geen goede aanvulling dan??? Ik snap dat in de zalmolie meer visolie zit, maar de andere componenten van de biofood zijn toch ook goed om te geven????
Als zalmolie beter is bestel ik die, zo simpel ligt dat.... (zolang het geen vijftig euro kost) Ik zag dat het via internet te bestellen is.
Zoals ik al schreef gebruik ik het niet speciaal ergens voor, maar gewoon als aanvulling en voorkoming van dus als het ware!!!
Kom maar op met de advisen dan!!! Ben benieuwd
Paul_Barte schreef: Ga a.u.b. het vloeibare schapenvet van Biofood NIET verwarren met visolie!!Het kost hier 4,45 net nog gebelt en ik geef het inplaats van schapenvet.
Dat er een klein beetje visolie doorheen zit maak van een schaap geen vis
De adviesprijs is trouwens 6,95 voor 500 ml en voor die prijs kan dat ook helemaal niet.
Betere keus is het advies van Angelique maar dat krijg je echt niet voor die prijs![]()
Paul_Barte schreef:Paul op de openings pagina van hun site.
Was niet tegen jou hoor Laura maar meer in het algemeen
Waarom geeft men visolie. In het algemen voor de omega-3 vetzuren maar die kun je ook halen uit de goedkope lijnzaadolie o.i.d.
Bij visolie gaat het om het percentage EPA en DHA, dit zijn stoffen die de vis al heeft omgezet uit de basisvetzuren en een welkome aanvuling kunnen zijn op het menu van de hond met name voor huid en vacht.
In vioslie zit alleen maar vislolie en verder niets anders. Meestal is het aangevuld met een klein percentage vitamine E om het houdbaar te maken,
Kan helaas geen product vinden op de pagina van Biofood die WEL goed is om te geven, zie alleen maar onzinnige dingen zoals gistsnoepjes en meer van die rommel.