Ook het haarverlies zou echt minder worden, mits je ook het borstelen maar zelfden doet, want dat stimuleert ook haarverlies.
Ik haal wel eens zo'n zak gemengde noten (in schil en al uiteraard, ligt meestal bij de friutafdeling) en soms gewoon walnoten.
Mijn groenteprut is vaak de helft ondergrondse groente en de helft bladgroente, ik doe bieten, wortels, andijvie, sla, tikkie spinazie, pompoen, en wat verder toevallig een beetje makkelijk te krijgen is.
Geen uien!!! Met tomaat, paprika en aardappel/ courgette uitkijken, sommige honden kunnen er niet tegen, en dat zowieso niet te veel geven.
Bij ons is de groenteprut net heel kort gekookt, en dan stamp ik het fijn met het kookvocht erbij. als ze het krijgen gaat het altijd in combi met vlees en dan komt er nog verse knoflook bij, en soms in plaats van vlees vis, en/of huttenkase of geitenyoghurt!
Hier kan je smuldier bestellen in de winkel per doos, normaal betaal je hier 39 ct voor 400 gram, per doos dacht ik 45 ct...
Zeker kan je kippennekken geven, en ook andere barfdingetjes zo tussendoor, ik zou dan juist kiezen voor spul wat niet in de kvv zit, zoals zalm, lamsribben, eendennekken, konijn...
Ik heb een paar oppashondjes die brok eten, maar ze krijgen hier dan een maaltijd brok (wat ze al niet willen eten...

Shiva eet smakelijk, en vergeet niet dat enige domme vragen zijn de vragen die niet worden gesteld!