Moderator: Lizzy
laura schreef: alles er goed in gebleven??? En er weer goed uitgekomen?ja, wonder boven wonder is alles er goed in gebleven.![]()
qyan schreef:ja, wonder boven wonder is alles er goed in gebleven.Ik geloof dat pens best vettig is. En het is natuurlijk orgaan. Volgens mij is de ontlasting daarom redelijk normaal, als is het wat slap
ontlasting was wel wat slap vannochtend, maar dat zal ook wel gewoon gewenning zijn.
ben al reuze tevreden, zeker met qyan![]()
Janet schreef: Ik geloof dat pens best vettig is. En het is natuurlijk orgaan. Volgens mij is de ontlasting daarom redelijk normaal, als is het wat slaphad ik gisteren ook al gezegd.
crutz schreef:zei het toch, hij heeft die botten gewoon opgegeten gisteravond, hij vindt zo'n grote kalfsrib alleen een vreemd ding.
had ik gisteren ook al gezegd![]()
qyan schreef:aha, wilde al gaan vragen of hij het uiteindelijk toch nog aangedurfd heeft
zei het toch, hij heeft die botten gewoon opgegeten gisteravond, hij vindt zo'n grote kalfsrib alleen een vreemd ding.
heeft er eerst de hele avond rondjes omheen gelopen, toen voorzichtig hapje.
bang dat het terugbijt volgens mij
meneer nuttigt nu een lamsribje![]()
crutz schreef:haha, ja, uiteindelijk durfde hij het wel aan
aha, wilde al gaan vragen of hij het uiteindelijk toch nog aangedurfd heeft
hier krijgen ze morgen pas weer lekkers,
heb tot een uur of 12 zitten knippen en verpakkenmaar alles ligt nu in de vriezer (mijn geitenekken waren trouwens wel in hompen en niet in de lengte door)
Goof (de kat) wel een vleugeltje (kip) gegeven, die was wel helemaal gelukkig (probeerde trouwens ook om er met een halve geiteribbenkast vandoor te gaan) alleen vond hij het nodig hem bij mij in bed te nuttigen (hij was wel op vanochtend
)
qyan schreef:nou toen hij de ribbenkast een cm of 10 a 20 verplaatst had heb ik hem maar afgenomen omdat hij gaat kotsen van alles wat vlees is behalve van kip, heb hem dus in ruil maar een vleugeltje gegeven
haha, ja, uiteindelijk durfde hij het wel aan
had je kat die geitenribben op gegeten?