Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door qyan
laura schreef: alles er goed in gebleven??? En er weer goed uitgekomen? ;D
ja, wonder boven wonder is alles er goed in gebleven.
ontlasting was wel wat slap vannochtend, maar dat zal ook wel gewoon gewenning zijn.
ben al reuze tevreden, zeker met qyan ;D
Door Peet
Vanavond bij mij thuis ook pens-feest.....dus hopen dat het droog weer is.....(want ook al ruikt pens heeeeerlijk... :P :P..toch liever in de tuin... ;D)

...en dan een ribbetje toe.......
ach, wat hebben ze toch een rot-leven..... ;D ;D
Door Janet
qyan schreef:ja, wonder boven wonder is alles er goed in gebleven.
ontlasting was wel wat slap vannochtend, maar dat zal ook wel gewoon gewenning zijn.
ben al reuze tevreden, zeker met qyan ;D
Ik geloof dat pens best vettig is. En het is natuurlijk orgaan. Volgens mij is de ontlasting daarom redelijk normaal, als is het wat slap ;).
Door crutz
Janet schreef: Ik geloof dat pens best vettig is. En het is natuurlijk orgaan. Volgens mij is de ontlasting daarom redelijk normaal, als is het wat slap ;).
had ik gisteren ook al gezegd ;)
Door qyan
crutz schreef:

had ik gisteren ook al gezegd ;)
zei het toch, hij heeft die botten gewoon opgegeten gisteravond, hij vindt zo'n grote kalfsrib alleen een vreemd ding.
heeft er eerst de hele avond rondjes omheen gelopen, toen voorzichtig hapje.
bang dat het terugbijt volgens mij ;D
meneer nuttigt nu een lamsribje ;)
Door crutz
qyan schreef:

zei het toch, hij heeft die botten gewoon opgegeten gisteravond, hij vindt zo'n grote kalfsrib alleen een vreemd ding.
heeft er eerst de hele avond rondjes omheen gelopen, toen voorzichtig hapje.
bang dat het terugbijt volgens mij ;D
meneer nuttigt nu een lamsribje ;)
aha, wilde al gaan vragen of hij het uiteindelijk toch nog aangedurfd heeft ;)

hier krijgen ze morgen pas weer lekkers,
heb tot een uur of 12 zitten knippen en verpakken ;D maar alles ligt nu in de vriezer (mijn geitenekken waren trouwens wel in hompen en niet in de lengte door)

Goof (de kat) wel een vleugeltje (kip) gegeven, die was wel helemaal gelukkig (probeerde trouwens ook om er met een halve geiteribbenkast vandoor te gaan ;D) alleen vond hij het nodig hem bij mij in bed te nuttigen (hij was wel op vanochtend ;))
Door qyan
crutz schreef:

aha, wilde al gaan vragen of hij het uiteindelijk toch nog aangedurfd heeft ;)

hier krijgen ze morgen pas weer lekkers,
heb tot een uur of 12 zitten knippen en verpakken ;D maar alles ligt nu in de vriezer (mijn geitenekken waren trouwens wel in hompen en niet in de lengte door)

Goof (de kat) wel een vleugeltje (kip) gegeven, die was wel helemaal gelukkig (probeerde trouwens ook om er met een halve geiteribbenkast vandoor te gaan ;D) alleen vond hij het nodig hem bij mij in bed te nuttigen (hij was wel op vanochtend ;))
haha, ja, uiteindelijk durfde hij het wel aan ;D
had je kat die geitenribben op gegeten?
Door crutz
qyan schreef:
haha, ja, uiteindelijk durfde hij het wel aan ;D
had je kat die geitenribben op gegeten?
nou toen hij de ribbenkast een cm of 10 a 20 verplaatst had heb ik hem maar afgenomen omdat hij gaat kotsen van alles wat vlees is behalve van kip, heb hem dus in ruil maar een vleugeltje gegeven ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door