Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door pallas
*Dorothea* schreef: Ik sla in voor 10 weken, en sommige dingen nog voor langer. Een hele geit daar doe ik bv 1 jaar mee. bij -18 kun je dingen echt wel langer bewaren dan een paar maanden.
Dat wil ik ook wel , maar dan ook een paar vriezers erbij aub. We kunnen dan op die vriezers wel mooie kussens neerleggen , dan kunnen die op de plek van het bankstel staan ;D
Door *Dorothea*
pallas schreef: Dat wil ik ook wel , maar dan ook een paar vriezers erbij aub. We kunnen dan op die vriezers wel mooie kussens neerleggen , dan kunnen die op de plek van het bankstel staan ;D
Ik zag laatst een keer een hele grote zeecontainer die was omgebouwd tot vriescel. Misschien wat voor in de tuin?  ;)
Door bas rouge
Ik beloof vaak plechtig aan mezelf nu eens de vriezers leeg te voeren en dan pas weer te gaan inslaan.
Maar ja, dan komt er weer een mooie aanbieding voorbij of iemand gaat bestellen waarbij ik kan meeliften of ik mis gewoon teveel spiervlees in het menu en dan zit zo inenen alles weer tjokkievol. Ik wil ook niet nog een vriezer (kan ook prima uit de voeten met de 2 die ik nu heb) want die zit dan vast ook standaard vol.

Dus, echt leeg heb ik de vriezers in deze 3 jaar nog nooit gehad. Blijft een goed voornemen  :D
Door pallas
*Dorothea* schreef: Ik zag laatst een keer een hele grote zeecontainer die was omgebouwd tot vriescel. Misschien wat voor in de tuin?  ;)
welke tuin??? Ik heb alleen een plaatsje achter...dat staat vol met de fietsen van de kids ::)

Kan natuurlijk wel in de voortuin! We zijn toch al bijna de tokkies van de buurt ;D ;D ;D
Door Happy Tail
ik heb de vriezer nu vol liggen en geloof dat er voor 100 euro aan eten voor Baya in ligt en een zak patat voor ons ;D hier doet ze  wel een maand of 3 mee. en dan bestel ik weer meestal voor 75 euro en kom uit op 100 ;)
Door roefus
pallas schreef:
Kan natuurlijk wel in de voortuin!
Als je even je adres erbij geeft, dan weten we waar we wezen moeten  ;) ;D
Door marjan-
Ik bestel voor net iets over de 100 euro maar dat is dan voor 2 grote honden en 6 katten. ong zo'n 70kg

bestel zoal eendkarkas (echt een aanrader) kipkarkas runderribben pens konijnkop en karkas haaskarkas en dan nog wat orgaan van van veel mogelijk dezelfde dieren.

heb er nu een extra vriezer bij staan dus volgende keer nog meer in slaan  ;D konden de laatste keer niet alles kwijt dus dan maar een vriezer er bij haha
Door bumper
Ik bestel ook rond de 100 euro voor 2 honden.Daar doe ik dan ongeveer 10 weken mee.En ja dat  past dus niet helemaal in de hondenvriezer dus gaat er voor de eerste paar dagen wat in de vriezer in de keuken.En als ik dan weer wat ruimte heb haal ik een paar kilo vis op de markt.
Door Minna
Mijn ogen zijn ook altijd groter dan de vriezer...Laatst eindelijk alle barfspullen die nog in onze eigen vriezer lagen in de hondenvriezer kwijt gekund, maar twee dagen later bij Royal Dog Shop geweest en ja...nu liggen er weer zalmkoppen en lamstongen naast brood en pizza's... ;D
Bij Herby heb ik ook weer een vrij grote bestelling geplaatst, zo'n 60 kilo van alles, lamskoppen, allerlei spiervlees, konijnkoppen, karkassen...Maarre ik heb laatst nog het een en ander gekregen, dus vriezer wordt niet echt leeg!  :D
Door judith1967
Ik heb pas een diepvrieskast gekocht,en ik heb moeite om hem vol te krijgen :o :oBen nog niet echt gewend aan zoveel ruimte :D :D

Maar vrijdag komt er weer zo'n 12 kilo bij ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door