Kruimel schreef:
Zo'n organisatie zou er idd moeten komen, alleen, wie financiert dat? We hebben geprobeerd iets kleinschaligs op te zetten vanuit BP en zelfs dat is al haast niet te organiseren, laat staan te financieren.
Barf heeft geen multinational fabrieken achter zich met giga reclamebudgetten helaas.
Toch gaat een goed produkt uiteindelijk zichzelf wel verkopen via mond op mond reclame. Als ik zie hoeveel mensen uit mijn omgeving de laatste tijd de overstap hebben gemaakt, en dat worden er alleen maar meer.
Lizzy schreef:
Zou je denken? Merk je dat ergens aan?
Beetje trage reactie, de topic was een beetje in vergetelheid geraakt bij mij

.
Maar ik merk gewoon aan al die reclames dat de fabrikanten mee proberen te gaan met de BARF hype. Moet je zien bij hoeveel reclames er de nadruk wordt gelegd op bereid met vers vlees. En vers staat dan dikgedrukt hè. Want vroeger zat er ook wel vlees in maar dat was niet vers. En nu wel dus het product is verbeterd. Als onnozele cosument die wel de klok heeft horen luiden, denk ja dan o vers vlees dat is goed. Dat ga ik kopen.
Ik irriteer me trouwens ontzettend aan die reclames. Die van beneful vind ik ook tenenkrommend.....